عنایتی: نفتی ها جادو كرده بودند؟ به این حرف ها اعتقاد ندارم

عنایتی: نفتی ها جادو كرده بودند؟ به این حرف ها اعتقاد ندارم

بازی فوتبال: سرمربی مشكی پوشان می گوید گل اول این دیدار سبب بهم خوردن تمركز تیمش شده است.



به گزارش بازی فوتبال به نقل از ایسنا، رضا عنایتی پس از شكست چهار بر یك تیمش مقابل نفت تهران اظهار داشت: بازی شرایط خاصی داشت. گل زودهنگام مان تمركز ما را بهم ریخت و سبب شد تا نفت متفاوت بازی كند. ما امروز فوق العاده بد بودیم و آنچه می خواستیم انجام نشد. باید سریع به شرایط عادی برگردیم و جبران نماییم.
وی در پاسخ به این سوال كه نظرش راجع به اینكه هواداران سیاه جامگان می گفتند نفت از جادوگر استفاده می نماید، چیست اظهار داشت: من به این چیزها اعتقادی ندارم. بی زحمت بحث فنی كنید.
سرمربی مشكی پوشان در پاسخ به این سوال كه آیا فكر می كرد تیمش چهار گل بخورد، اظهار نمود: بعضی اوقات این اتفاقات رخ می دهد. یك زمان هایی مربی كاری نمی تواند بكند. چند بازیكن ما اصلا تمركز نداشتند. فكر می كنم 5-6 موقعیت خوب داشتیم ولی بازیكن تمركز نداشت و توپ را از دست داد.
او در پاسخ به این سوال كه آیا قول می دهد تیمش در لیگ بماند اظهار داشت: من هیچوقت قول نداده ام و نمی دهم. در فوتبال اتفاقاتی مثل امروز رخ می دهد كه نمی توان پیش بینی نمود. گل زودهنگام تمركز ما را گرفت. بازیكنان ما غیرقابل پیش بینی بازی كردند. ما تمام بازی های مان روی زمین است. 6-7 بازیكن ما آنطور كه می خواستیم نبودند.



1396/10/29
18:33:20
5.0 / 5
4580
تگهای خبر: بازی , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴
فیفا و PES

بازی فوتبال
pesfifa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازی فوتبال محفوظ است

بازی فوتبال

بازیهای کامپیوتری