سید حسین حسینی: ثمرات تمرینات این روزهای تیم ملی را در جام جهانی می بینیم

سید حسین حسینی: ثمرات تمرینات این روزهای تیم ملی را در جام جهانی می بینیم

بازی فوتبال: دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران می گوید اینكه پنج ماه پیش از آغاز جام جهانی همه چیز زیر نظر كادر فنی تیم ملی است، نتیجه اش را در جام جهانی نشان داده است.


به گزارش بازی فوتبال به نقل از ایسنا، سید حسین حسینی درباره رقابتی كه در پست های مختلف همچون دروازه بانی در تیم ملی وجود دارد، اظهار داشت: طبیعی است هر جا این رقابت وجود داشته باشد، سبب پیشرفت می گردد. وقتی این رقابت برای موفقیت یك تیم كه مسوولیت تحقق رویای ۸۰ میلیون ایرانی را روی دوش خود احساس می كند، به وجود می آید در نهایت نفعش برای تیم ملی است. هواداران تیم ملی مطمئن باشند كه بازیكنان تیم ملی به موفقیت فردی نگاه نمی كنند و همه در نهایت یك هدف داریم و آن هم بر آورده كردن آرزوی آنهاست.
او درباره حضور در تمرینات ریكاوری ذهنی و بدنی تیم ملی بعد از آخر بازی های لیگ اظهار داشت: این روندی كه تیم ملی در پیش گرفته مطمئنا شروع بسیار خوبی برای تیم است. الان پنج ماه تا جام جهانی زمان باقی است و با این تمرینات كار ویژه كادر فنی مشخص است. اینكه تیم ملی به حال خود رها نیست و همه چیز طبق برنامه پیش می رود، سبب می گردد بازیكنان تیم ملی هم خودشان را با این برنامه پیش ببرند. ما در تیم ملی بعد از بازی های لیگ به بهترین شكل ممكن تمرینات ریكاوری را پشت سر می گذاریم و من اطمینان دارم این تمرینات و پیگیری های مستمر كادر فنی از با خبر شدن از وضعیت بازیكنان و زیر نظر داشتن آنها پنج ماه پیش از شروع جام جهانی، در طولانی مدت و در مسابقات جام جهانی نتیجه اش را نشان داده است.
حسینی اضافه كرد: نكته مهمی كه در این دو هفته به نظرم مهم آمد و باید به آن اشاره كنم صمیمیتی است كه از كنار هم تمرین كردن های مداوم در تیم ملی به وجود می آید. اهمیت این مورد به نظرم كمتر از آمادگی بدنی و ذهنی نیست. وقتی از الان كنار هم تمرین می نماییم، خودمان را در قالب یك تیم متحد می بینیم و در زمین یا حتی خارج از زمین، درك بهتری نسبت به هم پیدا خواهیم كرد.
سید حسین حسینی با اشاره به جلسات برگزار شده در خلال این تمرینات اظهار داشت: با صحبت هایی كه از جانب كادر در این جلسات مطرح می شود، درك بهتری نسبت به وضعیت تیم، اهمیت جام جهانی و رقبایمان پیدا می نماییم و این به تصویرسازی ما برای حضور هر چه بهتر در جام جهانی كمك بزرگی می كند.



1396/10/23
22:51:47
5.0 / 5
4779
تگهای خبر: بازی , تیم , فوتبال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲
فیفا و PES

بازی فوتبال
pesfifa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازی فوتبال محفوظ است

بازی فوتبال

بازیهای کامپیوتری