سید حسین حسینی:

دنبال ركورد بودم، گلی كه از سایپا خوردم كامم را تلخ كرد

دنبال ركورد بودم، گلی كه از سایپا خوردم كامم را تلخ كرد

بازی فوتبال: دروازه بان تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: از هواداران انتظار نداشتم كه چنین رفتاری با علی قربانی داشته باشند و او را مورد توهین قرار دهند.



به گزارش بازی فوتبال به نقل از مهر، سید حسین حسینی بعد از تساوی یك بر یك تیمش برابر سایپای تهران در ورزشگاه آزادی اظهار نمود: بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم، می توانستیم برنده بازی هم باشیم، اما در دقایق پایانی بر اثر یك اشتباه، گل تساوی را از سایپا دریافت كردیم.
وی در پاسخ به این سؤال كه آیا به دنبال ركوردشكنی بودید یا خیر؟ اظهار داشت: اساساً همین طور است، دوست داشتم ركورد بهرام مودت را شكسته و خودم صاحب این ركورد شوم؛ خوشبختانه به آن هم دست پیدا كردم، اما گلی كه در دقایق پایانی دریافت كردم، كامم را تلخ كرد و دلم می خواست این بازی را بدون گل خورده، به آخر می رساندم.
دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران در پاسخ به این سؤال كه آیا به خاطر این ركورد، چند دقیقه به روی زمین افتادید و خویش را به مصدومیت زدید؟ اضافه كرد: قسم می خورم كه چنین چیزی نبوده و من به علت مصدومیت، مجبور شدم تحت مداوا قرار بگیرم؛ الان هم كه اگر به بینی من نگاه كنید، متوجه می شوید كه كج شده است؛ آن موقع هم درد داشتم و هم خونریزی، ازاین رو زمان زیادی طول كشید تا پزشك مرا تحت مداوا قرار داده تا بتوانم درون دروازه قرار بگیرم.
حسینی در مورد اتفاقات ناخوشایندی كه بعد از آخر بازی افتاد و هواداران قربانی را مورد توهین قرار دادند، خاطرنشان كرد: انتظار چنین رفتاری را از هواداران نداشتم، آنها متعصب و فهیم تر از آن هستند كه بخواهند به یك بازیكن توهین كنند، قربانی تلاش زیادی كرد اما در ثانیه های پایانی بدشانس بود و توپش وارد دروازه نشد؛ ولی این دلیل نمی گردد كه هواداران او را مورد توهین قرار دهند.

1396/10/22
22:38:43
5.0 / 5
4773
تگهای خبر: بازی , تیم , فوتبال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۵
فیفا و PES

بازی فوتبال
pesfifa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازی فوتبال محفوظ است

بازی فوتبال

بازیهای کامپیوتری