گرشاسبی: حالا به سمت اهداف بزرگ تر حركت می نماییم، گفته بودم برانكو عاشق پرسپولیس است

گرشاسبی: حالا به سمت اهداف بزرگ تر حركت می نماییم، گفته بودم برانكو عاشق پرسپولیس است

بازی فوتبال: سرپرست باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: همان گونه كه گفته بودم برانكو عاشق ایران و پرسپولیس است و طبق وعده، این همكاری تمدید گردید. حالا همه با هم به سمت اهداف بزرگ تر بعدی حركت می نماییم.



به گزارش بازی فوتبال به نقل از ایسنا، حمیدرضا گرشاسبی پس از تمدید قرارداد برانكو ایوانكوویچ اظهار نمود: همان گونه كه بارها به هواداران عزیز و دوست داشتنی پرسپولیس گفته بودیم، آقای برانكو عاشق ایران و پرسپولیس است و وعده كرده بودیم این قرارداد تمدید خواهد شد، امروز چهارشنبه شاهد این اتفاق بودیم كه با عنایت به خواسته بر حق هواداران و حمایت هیأت مدیره باشگاه، این مهم محقق گردید و آقای ایوانكوویچ حداقل برای دو فصل بعد هم هدایت تیم پرسپولیس را بر عهده خواهند داشت.

وی ادامه داد: با تمدید مدت همكاری، به امید خدا با شتاب بیشتری به سمت موفقیت های آینده در رقابت های داخلی و بین المللی پیش خواهیم رفت. البته در این مسیر مثل همیشه دشواری های بسیار خواهد بود كه با یاری خدا، حمایت و انرژی هواداران، تلاش تیم، درایت كادر فنی و تدابیر مدیریت باشگاه بر آنها فائق خواهیم آمد تا پرسپولیس بزرگ به مسیر خود ادامه دهد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس تصریح كرد: از هواداران عزیز بعنوان صاحبان اصلی پرسپولیس و همین طور از پیشكسوتان بزرگ و شریف پرسپولیس می خواهیم همچنان حمایت خویش را از این باشگاه پرطرفدار داشته باشند تا شاهد سربلندی بیش از پیش خانواده پرسپولیس باشیم. خوشبختانه ما یك تیم خوب از بازیكنان داریم كه تیم فنی خوبی آن را هدایت می كند و یك تیم مدیریتی خوب هم با تمام توان در كنار آنها قرار دارد تا اهداف بزرگ پرسپولیس عزیز را دنبال نماییم.




1396/10/20
18:56:59
5.0 / 5
4653
تگهای خبر: پرسپولیس , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
فیفا و PES

بازی فوتبال
pesfifa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازی فوتبال محفوظ است

بازی فوتبال

بازیهای کامپیوتری