شادی پرسپولیسی ها با تمدید قرارداد

شادی پرسپولیسی ها با تمدید قرارداد

به گزارش بازی فوتبال سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از امضای قرارداد جدید خود اظهار داشت: از حمایت هواداران و اعتماد باشگاه خوشحالم. از هواداران، از عشقی كه به تیم و باشگاه خود می ورزند تشكر می كنم و می خواهیم شادی و نشاط بیشتری را به آنها تقدیم نماییم.


به گزارش بازی فوتبال به نقل از ایسنا، برانكو ایوانكوویچ پس از تمدید قراردادش با پرسپولیس اظهاركرد: در این لحظه از این كه می توانم همكاری خودم را همچنان با پرسپولیس ادامه دهم و همچنان با بهترین هواداران دنیا باشم، بسیار خوشحالم. تصور تكرار روزهای خیلی خوب آینده، هیجان خاصی را در همه ما بوجود می آورد.
وی ادامه داد: من از حمایت هواداران و اعتمادی كه باشگاه به من نشان داده به خصوص از آقای گرشاسبی تشكر می كنم و انتظار من و همه پرسپولیسی ها این است كه همگی در كنار هم و در كنار گرشاسبی و اعضای محترم هیأت مدیره بیش از پیش تلاش نماییم و شاهد رشد و توسعه بیشتر پرسپولیس باشیم. ما این دوران خوب را با قدرت بیشتری ادامه خواهیم داد تا به بهترین هواداران دنیا، شادی، نشاط و شور بیشتری را هدیه نماییم.
برانكو در انتها اظهار داشت: من از هواداران به خاطر تمام حمایت ها و عشقی كه به پرسپولیس ارزانی می كنند، تشكر می كنم و امیدوارم پاسخگوی محبت آنها باشم.


 

1396/10/20
18:53:20
5.0 / 5
4471
تگهای خبر: بازی , فوتبال , پرسپولیس , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۵
فیفا و PES

بازی فوتبال
pesfifa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازی فوتبال محفوظ است

بازی فوتبال

بازیهای کامپیوتری