محمودی:

استقلال در دفاع ضعف دارد

استقلال در دفاع ضعف دارد

بازیکن پیشین دو تیم استقلال و تراکتور اعتقاد دارد ضعف خط دفاعی استقلال سبب شده تا کفه ترازو به سود تراکتور سنگینی کند.


کاظم محمودی، بازیکن پیشین استقلال و تراکتور قبل از دیدار دو تیم درباره شرایط آنها اظهار نمود: به هر حال هر دو تیم شرایط مناسبی دارند. ۳ امتیاز هم برای استقلال و هم برای تراکتور مهم می باشد چون می تواند باقی ماندن آنها در بالای جدول را تضمین کند.
او درباره وضعیت تراکتور اظهار داشت: پس از کنار گذاشتن منصوریان، بهترین کار انتخاب مسعود شجاعی بود چونکه شناخت خوبی از تیم دارد. البته حضور شجاعی بعنوان سرمربی نباید فعلا دائمی شود چونکه تراکتور به وی در میانه میدان نیاز دارد و تازه بازی های مهم تیم شروع شده است. تراکتور پس از استقلال، باید با پرسپولیس و سپس در لیگ قهرمانان آسیا، جام حذفی و سوپرکاپ به میدان رود و بهتر است شجاعی یه عنوان یکی از بازیکنان اثرگذار تیم در ترکیب حضور داشته باشد. تراکتور یار دوازدهم خود یعنی هوادارانش را تدارد اما میزبانی در این دیدار می تواند کمک زیادی به یاران شجاعی بکند.
محمودی درباره وضعیت استقلال هم اظهار داشت: از این پس تازه چالش های محمود فکری شروع شده است. من با وی در کلاس های مربیگری هم کلاس بودم و کار کردن در تیم های پرطرفدار خیلی دشوار می باشد. استقلال خط حمله خوبی دارد و با وجود ناآماده بودن دیاباته، زوج مطهری و قایدی خطرناک می باشد. در مقابل، استقلال در فاز دفاعی ضعف دارد و همین سبب می شود تراکتور بتواند به این تیم ضربه بزند. با وجود مطمئن بودن مظاهری در دروازه استقلال، بخش دفاع این تیم خوب نیست و این می تواند برای شاگردان فکری دردسرساز باشد.
وی درباره بازیکنان کلیدی دو تیم در دیدار امروز(دوشنبه) اظهار داشت: احسان حاجی صفی و دژاگه که تازه به تمرینات برگشته می توانند نقاط قوت تراکتور باشند و در سوی دیگر، مهدی قایدی می تواند بازیکنی باشد که کار را به سود استقلال رقم بزند. باز هم این نکته را می گویم که میزبانی تراکتور و ضعف دفاعی استقلال می تواتد سبب شود کفه ترازو به سود قرمزها سنگینی کند.
این پیشکسوت در انتها اظهار داشت: تقابل دو تیم همیشه جذاب بوده و ای کاش هواداران تراکتور می توانستند این دیدار را از نزدیک ببینند. به هر حال تراکتور پرطرفدارترین تیم آسیا است و این تیم در میزبانی چنین بازی به هوادارانش احتیاج دارد.




منبع:

1399/10/29
10:55:18
0.0 / 5
976
تگهای خبر: بازی , بازیكن , پرسپولیس , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲
فیفا و PES

بازی فوتبال
pesfifa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازی فوتبال محفوظ است

بازی فوتبال

بازیهای کامپیوتری