آبی ها مدعی می شوند؟

۱۹ روز سرنوشت ساز پیش روی فكری

۱۹ روز سرنوشت ساز پیش روی فكری

به گزارش بازی فوتبال تیم فوتبال استقلال در ادامه بیستمین دوره لیگ برتر به مقطعی رسیده که می توان از آن بعنوان سربالایی نیم فصل اول نام برد که موفقیت در آن این تیم را مدعی جدی قهرمانی خواهد نمود.



به گزارش بازی فوتبال به نقل از مهر، آبی پوشان تهران که در انتها هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر با ۱۲ امتیاز از ۷ بازی در رده چهارم قرار دارند، روز چهارشنبه و پس از یک هفته بازی نکردن به علت تعویق در دیدار مقابل پرسپولیس، در سیرجان به مصاف گل گهر می روند.
آبی پوشان در حالی نخستین بازی پیش روی خویش را در روز دهم دیماه در سیرجان انجام می دهند که گل گهر نه تنها صدرنشین مسابقات است (تا پیش از دیدار روز سه شنبه صنعت نفت) بلکه اساسا حضور امیر قلعه نویی روی نیمکت این تیم بازی را برای آنها بسیار دشوار خواهد نمود. بازی با گل گهر اولین چهارگانه سختی است که آبی پوشان در میانه نیم فصل نخست در یک بازه زمانی ۱۹ روزه با آن مقابله می کنند.
شاگردان فکری پس از دیدار با صدرنشین مسابقات در سیرجان، در خانه به مصاف آلومینیوم اراک می روند. این دیدار در قالب هفته دهم مسابقات و در روز ۱۵ دی در اراک برگزار می گردد. این دیدار به فاصله ۵ روز پس از دیدار با گل گهر برگزار می گردد و آبی پوشان باید با تیمی دیدار کنند که پس از پشت سر گذاشتن یک بحران در شروع فصل، به روزهای خوب رسیده و جسارت ایجاد دردسر برای آبی پوشان در تهران را هم دارد.
استقلالی ها سپس به حساس ترین بازی نیم فصل نخست خود می رسند. دیدار مقابل پرسپولیس در ارتباط با هفته هشتم مسابقات که با تعویق برگزار می گردد و فارغ از شرایط جدولی دو تیم، این بازی همیشه حساسیت های خاص خودش را دارد. این دیدار در تاریخ ۲۲ دی برگزار می گردد و آبی پوشان پس از فراغت از دیدار با آلومینیوم اراک، یک هفته به منظور آمادگی برای این بازی حساس زمان دارند.
آبی های تهران پس از دربی ۷ روز زمان دارند تا برای دیدار حساس دیگری آماده شوند. دیدار با تیمی مدعی و بالانشین به اسم تراکتور که این دیدار هم در تبریز برگزار می گردد. این دیدار هم فارغ از شرایط جدولی همواره حساسیت های خاص خودش را دارد. آبی پوشان از ۷ بازی انجام داده خود ۱۲ امتیاز کسب کرده اند و باید دید از ۱۲ امتیاز این ۴ بازی قادر به کسب چند امتیاز هستند.
این چهار هفته برای استقلال حیاتی می باشد و محمود فکری در صورتیکه امتیازات لازم را از این چهار بازی بگیرد، نه تنها خودش در حاشیه امنیت قرار می گیرد، بلکه می تواند تیمش را بعنوان یک مدعی به روزهای پایانی نیم فصل اول نزدیک کند.


منبع:

1399/10/09
23:40:32
5.0 / 5
1065
تگهای خبر: امنیت , بازی , پرسپولیس , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۲
فیفا و PES

بازی فوتبال
pesfifa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازی فوتبال محفوظ است

بازی فوتبال

بازیهای کامپیوتری