قراردادهای عجیب در فوتسال!

قراردادهای عجیب در فوتسال!

بازی فوتبال: برخی باشگاه ها مبادرت به بستن قرارداد تنها برای 12 بازی با بازیکنان کرده اند و پرداخت مبلغ بیشتر را منوط به وضعیت آنها بعد از بازی های گروهی کرده اند.


به گزارش بازی فوتبال به نقل از ایسنا، باتوجه به شیوع بیماری کرونا فصل جدید لیگ برتر فوتسال به روشی جدید انجام می شود. بر این اساس بازی ها در دو گروه ۷ تیمی برگزار می شود و سه تیم اول هر گروه برای کسب عنوان قهرمانی و دو تیم انتهایی هر گروه برای بقا در لیگ برتر راهی مرحله بعد شده و به صورت گروهی با هم رقابت می کنند.
این اتفاق سبب شده تا چهار تیم بعد از برگزاری ۱۲ بازی پرونده شان برای این فصل بسته شود. این عامل مدیران برخی باشگاه ها را به بستن قراردادی عجیب با بازیکنان روی آورده است.
این مدیران معتقدند از آنجایی که وضعیت آنها برای ادامه بازی ها معین نیست تنها بابت ۱۲ بازی مرحله اول به بازیکنان خود دستمزد می دهند و در صورت رفتن به گروه شش تیمی صعوده کننده ها یا چهار تیمی سقوط کننده ها برای دستمزد بیشتر با این بازیکنان به توافق خواهند رسید.
این در حالیست که اصولا قراردادها یک فصل مسابقاتی بوده و باشگاه ها موظفند این مبلغ را در ازای هر چند بازی که بازیکن انجام دهد به او بدهند.




منبع:

1399/09/24
13:53:33
5.0 / 5
773
تگهای خبر: بازی , بازیكن , باشگاه , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۴
فیفا و PES

بازی فوتبال
pesfifa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازی فوتبال محفوظ است

بازی فوتبال

بازیهای کامپیوتری