صادقی:

انفجار نارنجك تمركز را از تیم ما گرفت

انفجار نارنجك تمركز را از تیم ما گرفت

به گزارش بازی فوتبال سرمربی سایپا اظهار داشت: نارنجكی كه منفجر شد تمركز را از تیم ما گرفت و حتی ناظر بازی هم از این ماجرا خبر نداشت.


به گزارش بازی فوتبال به نقل از ایسنا، ابراهیم صادقی بعد از تساوی تیمش مقابل سپاهان در نشست خبری این دیدار اظهار نمود: باید از باشگاه سپاهان و آقای ساکت تشکر کنم که از ما قدردانی نمود. درباره بازی باید بگویم که بازی را خیلی خوب شروع کردیم و در همان شروع بازی دو موقعیت خوب داشتیم اما برخلاف جریان بازی گل خوردیم. بیست دقیقه از نیمه اول را خوب کار نکردیم و باتوجه به این که تیم مان عقب نشست، سپاهان توانست به بازی مسلط باشد.
او افزود: حدودا تمام نیمه دوم در اختیار ما بود و به جز گلی که زدیم موقعیت های خیلی خوبی ایجاد کردیم که می توانستیم برنده بازی باشیم و این مسئله ما را بسیار امیدوارم کرد که توانستیم رو در روی سپاهان در اصفهان به این صورت بازی نماییم. در مجموع به همه بازیکنانم تبریک می گویم و امیدوارم روز به روز بتوانیم پیشرفت نماییم.
سرمربی سایپا افزود: دقیقه دو بازی چند نارنجک در کنار زمین منفجر شد و تمرکز تیم ما را گرفت. همان موقع به ناظر بازی هم اعلام کردم و آنها هم از این مسئله خبر نداشتند. هماهنگ نشده بود و فکر نمی کنم این کار درست باشد و یک دقیقه از بازی استادیوم نورافشانی شد و تمرکز ما را گرفت.
او درباره قضاوت داور بازی اظهار داشت: به نظرم داور خوب کار کرد و صحنه ای به اشتباه سوت زده نشد. اعتراضات هم خیلی شدید نبود اما باتوجه به این که بازی پربرخوردی بود، طبیعی بود هر دو مربی به نفع تیم خودش صحبت و اعتراض کند. اما در کل مشکل خاصی نبود.




منبع:

1399/09/12
13:13:21
5.0 / 5
1201
تگهای خبر: استادیوم , بازی , بازیكن , باشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
فیفا و PES

بازی فوتبال
pesfifa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازی فوتبال محفوظ است

بازی فوتبال

بازیهای کامپیوتری