سرمربی تیم:

استقلال ملاثانی تنها به بقا در لیگ یك دل نبسته است

استقلال ملاثانی تنها به بقا در لیگ یك دل نبسته است

به گزارش بازی فوتبال خوزستان سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی با اشاره به اینكه هر تیمی كه از دسته پایین تر به دسته بالاتر صعود می كند، در سال اول برای تثبیت جایگاه و بقا در مسابقات تلاش می كند، اظهار داشت: ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم و هدف اول خویش را ماندن در لیگ یك قرار داده ایم اما حقیقتا فقط به این مورد دل نبستیم و می خواهیم شگفتی ساز رقابت ها شویم.


ابراهیم اشکش در گفتگو با ایسنا در مورد کسب تساوی برابر تیم رایکا بابل در هفته نخست لیگ دسته یک فوتبال کشور، اظهار نمود: بازی با رایکا بابل به معنای واقعی در زمین باتلاقی و شرایط نامساعد جوی انجام شد. در نیمه اول با اشتباه فردی بازیکن مان، یک بر صفر عقب افتادیم اما در نیمه دوم در حالیکه تیم حریف تلاش داشت وقت تلف کند، ما با تعویض هایی که انجام دادیم، توانستیم موقعیت های خوبی را ایجاد نماییم و حتی یک گل هم بزنیم که داور آنرا آفساید اعلام نمود. همینطور چندین صحنه مشکوک به پنالتی وجود داشت اما در مجموع تیم داوری خوب و شجاعانه کار کرد.
وی ادامه داد: در نهایت توانستیم در دقیقه ۹۰ توسط رضا آنتیک یار تعویضی مان به گل مساوی برسیم، البته در دقایق ۹۶، ۹۷ هم می توانستیم برنده بازی باشیم و ۳ امتیاز شیرین را به خانه بیاوریم که دروازه بان تیم رایکا چند مهار خوب از خود نشان داد و توپ های مان به گل تبدیل نشد. در مجموع کسب یک امتیاز در بازی اول، آن هم در زمین حریف و در شرایط نامساعد جوی برای ما قابل قبول بود.
سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی درباره دیدار آینده تیمش مقابل تیم هوادار تهران، اظهار داشت: برای این بازی هم کاملا آماده ایم و با تمام توان برای پیروزی به مصاف حریف خود خواهیم رفت.
وی درباره اهداف استقلال ملاثانی از حضور در لیگ دسته اول کشور، اظهار داشت: هر تیمی که از دسته پایین تر به دسته بالاتر صعود می کند، در سال اول برای تثبیت جایگاه و بقا در مسابقات تلاش می کند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. طبق جلساتی که با مدیریت باشگاه داشتیم، هدف اول خویش را ماندن در لیگ یک قرار داده ایم اما حقیقتا من و بازیکنانم فقط به این مورد دل نبستیم و می خواهیم شگفتی ساز رقابت ها شویم. همینطور برای شگفتی سازی خط پایانی در نظر نداریم.
اشکش ضمن اشاره به آماده نبودن ورزشگاه ملاثانی و انجام دیدارهای خانگی این تیم در ورزشگاه تختی اهواز، اظهار داشت: هم اکنون تیم ما در همه بازی هایش میهمان است. چه در استان های دیگر و چه در خوزستان، چونکه نمی توانیم در ملاثانی بازی نماییم و باید در اهواز به میدان برویم که در چنین شرایطی باردیگر میهمان محسوب می شویم. ان شاءالله با یاری مسؤلان مشکل ورزشگاه ملاثانی بزودی حل شود.
وی درباره حضور خوزستانی ها در تیمش هم اظهار داشت: هدف ما نشان دادن توانایی بازیکن های خوزستانی است. ۷۰ درصد از نفرات سال قبل خویش را حفظ نموده ایم و نفرات جدیدی را از استعدادها و جوانان خوزستان به خدمت گرفته ایم و فقط سه بازیکن غیربومی در تیم ما وجود دارد. خط مشی باشگاه استقلال ملاثانی استفاده از ظرفیت های استانی است تا نشان دهیم اگر به جوان خوزستانی در فوتبال بها داده شود، می تواند خیلی خوب کار کند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی همینطور ضمن اشاره به حمایت های باشگاه، اضافه کرد: مدیریت باشگاه هر قولی که داده، عملی شده است و تمام قد از تیم حمایت می کند. همینطور شورای شهر ملاثانی، شهرداری و رئیس هیات فوتبال شهرستان، نگاه مثبت و خوبی به تیم دارند.




منبع:

1399/09/05
13:03:36
5.0 / 5
1203
تگهای خبر: بازی , بازیكن , باشگاه , پیروزی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
فیفا و PES

بازی فوتبال
pesfifa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازی فوتبال محفوظ است

بازی فوتبال

بازیهای کامپیوتری