تیم فوتسال ملی حفاری اهواز تمرینات خودرا شروع كرد

تیم فوتسال ملی حفاری اهواز تمرینات خودرا شروع كرد

تمرینات تیم فوتسال ملی حفاری اهواز برای حضور در مسابقات لیگ برتر باشگاه های كشور شروع شد.



سید سالار محمد نیا عصر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه جواب تست مرحله دوم کرونا تمام بازیکنان تیم فوتسال منفی بود، اظهار نمود: بعد از مشخص شدن جواب تست، این تیم تمرینات خودرا از روز گذشته با برگزاری تمرینات بدن سازی آغاز کرد و بازیکنان تا آغاز مسابقات لیگ برتر، تمرینات خودرا در اهواز پیگیری می کنند.
وی با اعلان اینکه به سبب مشکلات مالی تیم فوتسال ملی حفاری اهواز امسال اردوی تدارکاتی خارج از خوزستان نخواهد داشت، اضافه کرد: در حال مذاکره با سه تیم خوب فوتسال کشور برای بازی تدارکاتی هستیم که تکلیف این بازی ها به زودی مشخص می شود.
مدیرعامل باشگاه ملی حفاری اهواز در ادامه بیان کرد: امین جعفری، سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال ملی حفاری اهواز که در نیم فصل دوم رقابت های دسته دوم باشگاه های کشور هدایت این تیم را بر عهده گرفته بود و نتایج قابل قبولی کسب نمود، فصل آینده نیز هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت.
وی از ماندن سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری اهواز آگاهی داد و اضافه کرد: مینا بارانی همانند فصل گذشته هدایت تیم را بر عهده خواهد داشت و اهتمام می نماییم با آماده کردن یک تیم آماده بعنوان قهرمانی دست پیدا نماییم.
مدیرعامل باشگاه ملی حفاری اهواز اظهار داشت: از روز گذشته تست گیری از بازیکنان مستعد فوتسال بانوان خوزستان شروع شده است و بعد از سه روز بهترین نفرات از طرف کادر فنی برای حضور در تیم باشگاه و فصل آینده رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور انتخاب خواهند شد.
باشگاه ملی حفاری اهواز در بخش ورزش قهرمانی فصل گذشته در ۱۱ رشته ورزشی در مسابقات مختلف باشگاه های کشور حضور داشت.

1399/07/07
23:49:30
5.0 / 5
1337
تگهای خبر: بازی , بازیكن , باشگاه , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۱
فیفا و PES

بازی فوتبال
pesfifa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازی فوتبال محفوظ است

بازی فوتبال

بازیهای کامپیوتری