ایران به دنبال بازی رفت و برگشت با تیم فوتسال برزیل

ایران به دنبال بازی رفت و برگشت با تیم فوتسال برزیل

بازی فوتبال: تیم ملی فوتسال ایران در صدد است تا با مذاكره با برزیلی ها زمینه برگزاری بازی رفت و برگشت با تیم فوتسال این كشور را فراهم آورد.


به گزارش بازی فوتبال به نقل از ایسنا، مدتی پیش تیم ملی فوتسال برزیل از تیم ایران دعوت کرده بود تا برای انجام بازی دوستانه، آبان امسال به این کشور سفر کند. فدراسیون فوتبال اما بعد از مشورت با سرمربی تیم ملی فوتسال این دعوت را به دو دلیل نپذیرفت، یکی اینکه برزیل دومین کشور از لحاظ شیوع بیماری کروناست و دوم اینکه در زمان نزدیک به فوتسال قهرمانی آسیا و هزینه های زیاد این بازی، مصاف با برزیل در این برهه به صلاح نیست.
دراین زمینه مقرر است کمیته فوتسال طی مکاتبه با برزیلی ها پیشنهاد تازه ای به این کشور بدهد. طبق پیشنهاد ایران دو تیم طی ۴ بازی رفت و برگشت با هم روبرو شوند که دو بازی ابتدایی اسفند امسال در برزیل و دو بازی برگشت بعد از فیفا دی فروردین در ایران باشد. برزیلی ها قبل از این اعلام نموده بودند که به جز هزینه بلیت سایر هزینه های تیم ملی فوتسال را پرداخت می کنند و از این بابت این بازی ها می تواند تدارک مناسبی برای فوتسال ایران باشد.
باتوجه به تعویق یکساله جام جهانی فوتسال احیانا برزیلی ها با این پیشنهاد موافقت کرده و ایران نیز با انجام ۴ بازی دشوار و سنگین با برزیل محکی جدی قبل از جام جهانی لیتوانی خواهد خورد.




منبع:

1399/07/03
12:37:11
5.0 / 5
1637
تگهای خبر: بازی , تیم , تیم ملی , سرمربی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
فیفا و PES

بازی فوتبال
pesfifa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازی فوتبال محفوظ است

بازی فوتبال

بازیهای کامپیوتری