لك:

اولویت اولم شهروند ساری است

اولویت اولم شهروند ساری است

بازی فوتبال: سرمربی فصل گذشته تیم شهروند ساری اولویت اول مربیگری اش برای فصل بعد را این تیم عنوان نمود.



رضا لک سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری در گفت و گو با ایسنا در مورد وضعیتش برای فصل آینده لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: هنوز هیچ چیز معین نمی باشد و حتی فینال فصل قبل هم برگزار نشده است. منتظرم تا در مورد لیگ برتر فصل بعد تصمیم گیری شود و ببینم چه پیشنهاداتی دارم.

لک با اعلان اینکه اولویت اولش ماندن در شهروند ساری است اشاره کرد: در شروع کار در شهروند شرایط سخت بود چونکه ما جوان ترین تیم لیگ را داشتیم و کمی کارمان سخت شد اما رفته رفته نتایج خوبی گرفتیم و با کمک مدیریت، کادرفنی و بازیکنان و تماشاگران پرشور این تیم توانستیم روند خوبی داشته باشیم و در میان چهار تیم بالای جدول قرار بگیریم. در این چند هفته اخیر چند بار با آقای نجاریان مدیرعامل باشگاه به صورت تلفنی صحبت کردم اما هیچ پیشنهادی نرسیده است. به صورت غیر رسمی از یک تیم لیگ برتری پیشنهاد دارم اما هنوز برای مذاکره و به توافق رسیدن زود است.

سرمربی شهروند ساری در مورد اینکه قرار بود راهی اندونزی شود اشاره کرد: پیشنهاد مشترکی از تیم ملی اندونزی و تیم واموس داشتم که قرار بود در تیم واموس مربیگری کرده و بعد از جام ملت های آسیا سرمربی تیم ملی این کشور شوم اما هر دو مورد به سبب شیوع ویروس کرونا ناتمام ماند و فعلا خبر تازه ای نیست.

لک در مورد حذف پلی آف لیگ برتر اشاره کرد: من از همان روز اول گفتم که فوتسال ما زیر ساخت های لازم برای برگزاری پلی آف را ندارد. روح برگزاری بازی ها به این شیوه خوب است و اینکه تیم ها تا روز آخر انگیزه دارند، ضمن اینکه تعداد بازی زیاد از لحاظ فنی به تیم های باشگاهی و تیم ملی هم کمک می نماید اما اکثرتیم های ما بعد از دو هفته از لیگ به مشکل مالی می خورند وبه سختی بازی ها را ادامه می دهند. اگر زیرساخت های لازم برای این قضیه فراهم گردد پلی آف چیز خوبی است.





منبع:

1399/02/13
14:43:14
5.0 / 5
2634
تگهای خبر: بازی , بازیكن , باشگاه , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۱
فیفا و PES

بازی فوتبال
pesfifa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازی فوتبال محفوظ است

بازی فوتبال

بازیهای کامپیوتری