تیم های ایرانی هنوز اجازه تمرین ندارند

تیم های ایرانی هنوز اجازه تمرین ندارند

بازی فوتبال: با توجه به این برخی از تیم های اروپایی به كمپ های خود برگشته و تمرینات خودرا در زمین تمرینشان برگزار می كنند، تیم های ایرانی هنوز مجوز پیگیری تمرینات تیمی و گروهی خودرا دریافت نكرده اند.



به گزارش بازی فوتبال به نقل از ایسنا، شیوع گسترده ویروس كرونا موجب تعطیلی لیگ های دنیا شد و تیم ها به خاطر سلامت بازیكنانشان تمرینات خودرا لغو كردند و به بازیكنانش دستور دادند تا به صورت انفرادی و آنلاین تمرین كنند.

این اتفاق در ایران هم عملی شد و خیلی از باشگاه ها مانند شهرخودرو و استقلال به صورت آنلاین زیر نظر كادر فنی خود مشغول به تمرین شدند تا آمادگی خودرا برای ادامه لیگ نوزدهم حفظ كنند. با گذشت بیش از یك ماه از انتشار گسترده كرونا، خیلی از باشگاه های اروپایی مانند بایرن مونیخ به كمپ های تمرینی خود بازگشته و با رعایت نكات بهداشتی در زمین چمن تمرینات خودرا انجام می دهند. اتفاقی كه باشگاه های ایرانی همچون تراكتور در اوایل فروردین ماه به دنبال آن بودند اما با دستور ستاد مبارزه با كرونا و اخطار فدراسیون پزشكی-ورزشی این اتفاق رخ نداد و بازیكنان باشگاه های ایرانی هنوز خانه نشین هستند.

سهیل مهدی، مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر به شدت به دنبال برگزاری ادامه لیگ نوزدهم است اما هنوز نتوانسته حتی مجوز تمرینات گروهی و تیمی باشگاه های لیگ برتری را دریافت كند. این تاخیر در صدور مجوز تمرینات گروهی تیم ها توسط مسئولان پزشكی و بهداشتی كشور خبر از برگزاری هر چه دیرتر ادامه مسابقات لیگ نوزدهم را می دهد و هیچ بعید نیست این تاخیر سبب شود لیگ امسال ادامه پیدا نكند و مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ به دنبال راهی برای تعیین تیم قهرمان، صعودكننده ها به لیگ قهرمانان آسیا و تیم های سقوط كننده به دسته پایین تر باشند.





منبع:

1399/01/30
16:36:27
5.0 / 5
3501
تگهای خبر: آنلاین , بازی , بازیكن , باشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
فیفا و PES

بازی فوتبال
pesfifa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازی فوتبال محفوظ است

بازی فوتبال

بازیهای کامپیوتری