پرسپولیس تا آخر فصل چقدر درآمد دارد؟

پرسپولیس تا آخر فصل چقدر درآمد دارد؟

به گزارش بازی فوتبال باشگاه پرسپولیس از كارگزار خود درخواست كرده میزان درآمد این باشگاه تا آخر فصل و ابتدای فصل بعد را مشخص نماید.



به گزارش بازی فوتبال به نقل از ایسنا، با وجود اینكه پرسپولیسی ها با یك شركت بعنوان كارگزار قرارداد همكاری امضا كرده اند تا با تأمین منابع مالی، مشكلات مالی خویش را برطرف كنند اما كارگزار باشگاه تاكنون نتوانسته درآمدی عاید باشگاه كند.

كارگزار باشگاه پرسپولیس طبق قرارداد، تمام برند و فضای تبلیغاتی و رسانه ای باشگاه را در اختیار گرفته تا با اجرای برنامه های اقتصادی، منابع مالی لازم را برای پرسپولیس تأمین كند اما در این حوزه تاكنون موفق نبوده است. از آنجایی كه در قرارداد این شركت و پرسپولیس كف درآمدی ذكر نشده، ازاین رو كارگزار هم از نظر قانونی تا زمان كسب درآمد ملزم به پرداخت وجه به پرسپولیس نیست.

با این وجود مدیران پرسپولیس از راه معاون اقتصادی باشگاه (كه در قرارداد بعنوان ناظر معرفی شده است) درحال پیگیری هستند تا شركت كارگزار رسما مشخص نماید پرسپولیسی ها تا آخر فصل جاری و ابتدای فصل آینده چقدر درآمد خواهند داشت تا بر مبنای آن برنامه های خویش را پیش ببرند. ازاین رو در دو هفته گذشته چندبار درخواست برگزاری جلسه با مسؤلان كارگزار از جانب پرسپولیسی ها مطرح شده اما تا امروز جلسه ای برگزار نشده است.

باشگاه پرسپولیس این روزها درگیر مشكلات مالی فراوانی است. از بدهی سنگین به برانكو و دستیارانش و ماریو بودیمیر گرفته تا بدهی ۵۰ درصدی به بازیكنان فعلی كه بحران بزرگی را برای این باشگاه بوجود آورده است.




1399/01/29
22:49:27
5.0 / 5
2897
تگهای خبر: بازی , بازیكن , باشگاه , برنامه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۴
فیفا و PES

بازی فوتبال
pesfifa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازی فوتبال محفوظ است

بازی فوتبال

بازیهای کامپیوتری