در گزارش بازی فوتبال عنوان شد:

مشكل اصلی پرسپولیس مدیریت است

مشكل اصلی پرسپولیس مدیریت است

به گزارش بازی فوتبال پیشكسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به تعطیلی رقابت های لیگ برتر به علت بیماری كرونا اظهار داشت: ماندن در خانه و تمرین با بطری آبمعدنی هیچگاه مثل استارت در تمرینات تیمی نمی گردد.



مجتبی محرمی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره تمرینات انفرادی بازیكنان در ایام تعطیلی رقابت های لیگ برتر فوتبال به علت بیماری كرونا اظهار داشت: هیچگاه نمی توان تمرین در خانه با بطری آب معدنی را همچون تمرینات گروهی تصور كرد. اساسا شرایط بدنی بازیكن هم اكنون به شدت تحلیل رفته است.
وی اضافه كرد: تمرین در خانه برای هر فردی كه ورزش حرفه ای هم نكرده است نشاط می آورد. بازیكن حرفه ای هم الان چاه ای جز تحمل شرایط ندارد. نباید وضعیت فعلی را دستكم گرفت و با جان خودمان بازی نماییم. به هر حال چیزی عزیزتر از جان آدمی وجود ندارد. فوتبال هم باردیگر برگزار می گردد اما مهم این است كه سلامتی وجود داشته باشد.
محرمی خاطرنشان كرد: تمرین در خانه مثل یك مرهم برای ورزشكاران حرفه ای است. مربیان تیم های فوتبال باید بعد از شروع باردیگر تمرینات، برنامه ویژه ای را برای ارتقای شرایط جسمانی آنها در نظر گرفت.
پیشكسوت پرسپولیس درباره مشكلات مدیریتی پرسپولیس و نداشتن مدیرعامل خاطرنشان كرد: تاثیر آقایان در عملكرد فنی پرسپولیس چه بوده است؟ شما می بینید كه به طور مداوم تغییر می كنند اما اندازه یك كوه بدهی بالا می آید.
مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تصریح كرد: مدیر ورزشی باید سر كار بیاید تا درد این رشته را بفهمد. وقتی كسی پاسخگو نباشد همین اتفاقات باز هم تكرار می شود. تاكنون كدام مدیر را خواسته اند كه از كارنامه اش دفاع كند؟ چرا آنها پس از ترك پرسپولیس، سوالات را بی پاسخ می گذارند؟
محرمی تصریح كرد: مدیری كه نتواند با اسم بزرگترین باشگاه ایران و حتی آسیا درآمدزایی كند چرا می آید تا كار را خراب تر كند. در این سال ها مشخص شد كه مشكل قدیمی و همیشگی پرسپولیس، بحث مدیریت بوده است كه كسی به آن توجه نمی نماید.

1399/01/29
20:42:32
5.0 / 5
3410
تگهای خبر: بازی , بازیكن , باشگاه , برنامه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱
فیفا و PES

بازی فوتبال
pesfifa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازی فوتبال محفوظ است

بازی فوتبال

بازیهای کامپیوتری