درودگر:

فسخ قرارداد اسكوچیچ شوخی است

فسخ قرارداد اسكوچیچ شوخی است

به گزارش بازی فوتبال عضو هیات رییسه سازمان لیگ می گوید مگر می شود ۲۰۰ هزار دلار برای یك مربی هزینه كنند و به سفر برود و بدون این كه حتی تمرینی برگزار گردد با او تمام كنند.



صادق درودگر در گفت و گو با ایسنا، درمورد اخبار مربوط به انتخاب كالدرون بعنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، اظهار نمود: من قرارداد آقای اسكوچیچ را خودم دیده ام و اصلا قرارداد ایشان به این شكل نیست كه اعلام شده است و مدت زمانش به این زودی به پایان نمی رسد. مگر می شود یك فدراسیون ۲۰۰ هزار دلار برای یك مربی هزینه كند و به سفر بفرستد و بدون این كه حتی یك جلسه تمرینی برگزار شود، قراردادش فسخ كند. این معادله بچه گانه بازی یك ایجنت برای بازارگرمی و فروش ایشان به یك باشگاه داخلی یا حوزه خلیج فارس است.

او افزود: امكان ندارد چنین چیزی اتفاق بیفتد. فدراسیون یك شخصیت حقوقی دارای تجربه است و با این مشكلاتی كه طی سال های اخیر برای مربیان خارجی در تیم های ملی و باشگاه ها پیش آمده است، كدام عقل سلیمی چنین تصمیم بچه گانه ای می گیرد؟ فكر می كنم دلالش می خواهد او را بر سر زبان ها بندازد تا ارزش قیمتش را بالا ببرد و باردیگر مشتری جذب نماید. من بعنوان رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون می گویم واقعا مسخره بازی است اگر فكر نماییم این اتفاق می افتد و واقعا نمی گردد كه این همه هزینه شود و بدون حتی یك جلسه تمرینی یا یك بازی دوستانه به به سرمربی تیم ملی بگویند برو!

عضو هیات رییسه سازمان لیگ در انتها اظهار داشت: بطور قطع فدراسیون دارای تدبیر است و هیچ وقت چنین تصمیمی را نمی گیرد. اصلا این جوك باعت خنده ما در ایام تلخ كورونایی شد.




1399/01/23
20:33:45
5.0 / 5
3104
تگهای خبر: بازی , باشگاه , تجربه , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲
فیفا و PES

بازی فوتبال
pesfifa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازی فوتبال محفوظ است

بازی فوتبال

بازیهای کامپیوتری