لاله های فوتبال در هفته بیست و یكم لیگ برتر

لاله های فوتبال در هفته بیست و یكم لیگ برتر

بازی فوتبال: مسابقات هفته بیست و یكم لیگ برتر فصل 99-98 به نام لاله های فوتبال (یادواره شهید رضایی مجد، گرامیداشت شهدای چوار و شهیدان جامعه فوتبال) انجام می شود.



به گزارش بازی فوتبال به نقل از ایسنا و به نقل از سازمان لیگ فوتبال ایران، مسابقات هفته بیست و یكم لیگ برتر به جهت گرامیداشت و ارج نهادن به مقام شهدای جامعه فوتبال با نام لاله های فوتبال (یادواره شهید رضایی مجد، گرامیداشت شهدای چوار و شهیدان جامعه فوتبال) برگزار می گردد.

در این هفته مقرر است در ورزشگاه های سراسر كشور ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدای فوتبال از خانواده شهدای فوتبالیست هر استان قبل از مسابقات تجلیل به عمل بیاید.

در ورزشگاه آزادی روز پنجشنبه ۸ اسفند قبل از مسابقه پرسپولیس و شهر خودرو مشهد نیز یاد و خاطره شهید رضایی مجد، كاپیتان تیم ملی جوانان و شهدای چوار گرامی داشته می شود.

شهید مهدی رضایی مجد، كاپیتان تیم ملی جوانان در دهم اسفند ماه سال ۶۵ در عملیات كربلای پنج در شلمچه به شهادت رسید.

در ۲۳ بهمن ماه سال ۱۳۶۵ هواپیماهای رژیم بعث، مسابقه فوتبال بین تیم های "منتخب چوار" و "منتخب جوانان ایلام" را در شهر چوار بمباران كردند كه در این فاجعه تاریخی ۹ بازیكن فوتبال، یك داور و پنج تماشاگر به شهادت رسیده و ده ها نفر به درجه جانبازی نائل شدند.





منبع:

1398/11/28
13:45:51
5.0 / 5
3830
تگهای خبر: بازی , بازیكن , پرسپولیس , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
فیفا و PES

بازی فوتبال
pesfifa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازی فوتبال محفوظ است

بازی فوتبال

بازیهای کامپیوتری