جواب سازمان لیگ به اعتراض شاهین بوشهر درباره میلاد سرلك

جواب سازمان لیگ به اعتراض شاهین بوشهر درباره میلاد سرلك

بازی فوتبال: سازمان لیگ فوتبال به اعتراض شاهین شهرداری بوشهر در خصوص حضور میلاد سرلك در بازی این تیم مقابل شهرخودرو واكنش نشان داد.


به گزارش بازی فوتبال به نقل از ایسنا، در جریان هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر دو تیم شاهین شهرداری بوشهر و شهرخودرو به مصاف هم رفتند كه این بازی با نتیجه بدون گل به انتها رسید.
در این بازی میلاد سرلك كه به همراه حسن جعفری از بازیكنان تیم های نساجی مازندران بودند و در نیم فصل به شهرخودرو پیوسته بودند، در تركیب تیمش بود.
در این رابطه باشگاه نساجی مازندران نسبت به انتقال این دو بازیكن شكایت داشته است و قرار بر این بوده است كه جلسه ای در كمیته تعین وضعیت فدراسیون فوتبال میان میلاد سرلك و باشگاه نساجی در ۶ بهمن اجرا شود.
این مساله سبب شد كه باشگاه شاهین شهرداری بوشهر با انتشار نامه جلسه میلاد سرلك در كمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال در تاریخ اعلام شده، مدعی شود كه حضور این بازیكن در بازی روز گذشته (جمعه) غیرقانونی بوده است و هم چنین سعید مسیگر مدیرعامل شاهین شهرداری بوشهر، ادعا داشت كه این بازی باید سه بر صفر به سود شاهین تغییر پیدا كند.



در این راستا، سازمان لیگ با انتشار اطلاعیه ای نسبت به اعتراض باشگاه شاهین شهرداری بوشهر واكنش نشان و درباره نحوه قرارداد و انتقال این بازیكنان و قانونی بودن حضور آنها در بازی روز گذشته (جمعه) توضیحاتی ارائه داد كه به شرح زیر است:
بازیكنان نیم فصل اول باشگاه نساجی مازندران به اسامی میلاد سرلك، حسن جعفری، رضا علیاری و نوید عاشوری پیش از انجام بازی های معوقه و پس از شروع نقل و انتقالات قراردادشان را با باشگاه نساجی بطور یك طرفه فسخ كردند و باتوجه به برگزار نشدن بازی های معوقه، باشگاه نساجی شكایت رسمی كرد و كمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال به سبب انجام نشدن مسابقات معوقه، آن فسخ قراردادها را تایید نكرد.
در مرحله دوم از ۴ بازیكن نساجی فقط آقای نوید عاشوری به باشگاه قبلی بازگشت و سه بازیكن دیگر پس از انجام بازی های معوقه باردیگر به صورت قانونی مبادرت به انجام فسخ یك طرفه قرارداد كردند. این فسخ یك طرف مجدد كه در ۸ دی ۱۳۹۸ انجام گرفته موضوعی است كه شاهین شهرداری بوشهر به سبب اطلاع نداشتن اشاره ای به آن نداشته است و باشگاه نساجی مازندران نیز پس از انجام فسخ یك طرفه مجدد این بازیكنان اقدامی درباب شكایت كتبی و رسمی انجام نداد.
لازم به توضیح است كمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ طبق تبصره ماده ۱۵ بخشنامه كه به صراحت اعلام می كند «نقل و انتقالات سازمان لیگ بدون ورود به ماهیت موضوع، فسخ قرارداد را ثبت می كند و مسئولیت آن متوجه شخص متقاضی ثبت است.» عمل می كند.
ورود نكردن به ماهیت موضوع و صرفا ثبت فسخ های یك طرفه طبق دلیل موجه (شرط داشتن بندهای قرارداد مالی) از وظایف كمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ است كه این بازیكنان با فسخ های یك طرفه قانونی به باشگاه های شهر خودرو و گل گهرسیرجان پیوستند.
ضمنا یادآوری می شود درباره فسخ های یك طرفه قرارداد مهدی تركمان برایعقد قرارداد با باشگاه سپاهان، امیر ارسلان مطهری برای عقد قرارداد با باشگاه استقلال تهران و محمد صادق بارانی برای عقد قرارداد با باشگاه سایپای تهران (قبل از ارائه مدارك توسط این باشگاه ها)، باشگاه های مبدا از این بازیكنان شكایت رسمی خود در نقل و انتقالات سازمان لیگ و كمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال انجام داده اند و پرونده های حقوقی نیز برای آنها تشكیل شده است كه در ایام آینده نیز، از طرف كمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال درباب این بازیكنان تصمیم گیری خواهد شد.




منبع:

1398/10/28
14:47:31
5.0 / 5
4379
تگهای خبر: بازی , بازیكن , باشگاه , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
فیفا و PES

بازی فوتبال
pesfifa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازی فوتبال محفوظ است

بازی فوتبال

بازیهای کامپیوتری