نامجو مطلق در گزارش بازی فوتبال:

بركناری ویلموتس صلاح نیست

بركناری ویلموتس صلاح نیست

بازی فوتبال: پیشكسوت فوتبال ایران با اشاره به اینكه تركیب تیم ملی ایران مقابل عراق و قدرت رهبری مارك ویلموتس در آن مسابقه خوب نبود، اظهار داشت: با این وجود بركناری ویلموتس به صلاح نیست.



مجید نامجو مطلق در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد انتقاداتی كه به سرمربی تیم ملی می شود و برخی از كارشناسان خواهان بركناری او شده اند، اظهار داشت: فكر نمی كنم بركناری ویلموتس به صلاح باشد. انتقاداتی به وی وارد است. ویلموتس تمرینات را دیرتر آغاز كرد و تیم ملی نتوانست شرایط خوبی داشته باشد اما به او حق می دهم كه به خاطر مشكلات مالی چنین رفتاری از خود داشته باشد. وقتی دنبال سرمربی خارجی و صاحب نام می رویم باید تمام امكانات را برای او فراهم نماییم. اگر نمی خواهیم این امكانات را فراهم نماییم بهتر است قید سرمربی خارجی را بزنیم. نباید به خاطر دستمزد، بهانه به سرمربی داده شود چونكه این به ضرر فوتبال ما است.
پیشكسوت فوتبال ایران افزود: این اتفاق خوبی برای فوتبال ما نبود و متاسفانه تأثیر منفی در عملكرد تیم ملی داشت. در ابتدای حضور ویلموتس، تیم نتایج خوبی گرفت اما متاسفانه وقتی ذهنیت سرمربی درگیر مسائل مالی می شود شرایط فرق می كند. تركیب تیم ملی برابر عراق خوب نبود و قدرت رهبری ویلموتس هم در كنار زمین قابل قبول نبود. این اتفاقات هم تأثیر منفی ای در روند موفقیت تیم ملی گذاشت و ما شاهد شكست تیم ملی كشورمان برابر عراق بودیم.
نامجو مطلق خاطرنشان كرد: در زمان سرمربیگری كارلوس كی روش، او احاطه خوبی به كل مسؤلان فوتبال ما داشت و هر چه می خواست اتفاق می افتاد اما هنوز برای ویلموتس این شرایط به وجود نیامده است و امیدوارم او بتواند یك رهبری خوب را در كنار زمین داشته باشد. درست است كه ما دو بازی حساس را در مقابل بحرین و عراق واگذار كردیم اما باید امیدوار باشیم تا در دور برگشت بتوانیم این دو شكست را با دو پیروزی جبران نماییم.
پیشكسوت تیم فوتبال استقلال در ادامه صحبت هایش درباره آغاز باردیگر لیگ و شرایط استقلال اظهار داشت: استقلال شرایط خوبی دارد و تا پیش از تعطیلی لیگ توانست نتایج خوبی هم بدست بیاورد. آنها در بازیهای پی در پی پیروز شدند و امتیازات خوبی را كسب كردند.
وی تصریح كرد: تعطیلی لیگ به ضرر استقلال به اتمام رسید البته باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا آبی پوشان پس از تعطیلی هم عملكرد گذشته را دارند یا خیر. خوشحالم كه سبك بازی استقلال عوض شده و آنها با همین شیوه توانسته اند نتایج خوبی كسب كنند. بازیكنان شرح وظایف خویش را می دانند و توانسته اند به یك وحدت و هماهنگی تیمی دست یابند.
نامجومطلق در پاسخ به این پرسش كه چه اتفاقی افتاده كه آبی پوشان بازیهای متفاوتی را نسبت به ابتدای فصل از خود به نمایش می گذارند؟ اظهار داشت: دلیل اصلی این تفاوت را باید از شروع لیگ پیدا نماییم. استقلال دستخوش تغییرات زیادی در كادر فنی و بازیكنان شد و این تیم احتیاج به زمان داشت تا بتواند به یك هماهنگی خوب برسد. هر چه بازیها رو به جلوتر می رفت شرایط استقلال هم بهتر می شد و یك نكته حساسی كه در تیم استقلال بود این بود كه آنها با اینكه در ابتدای فصل نتایج خوبی نمی گرفتند اما فوتبال زیبایی به نمایش گذاشتند و این حس را به تماشاگران دادند كه استقلال رفته رفته بهتر و بهتر خواهد شد.
پیشكسوت باشگاه استقلال در مورد دیدار آبی پوشان برابر نساجی قائمشهر كه دوشنبه هفته آینده برگزار می شود، افزود: همه بازیها دشوار می باشد. نساجی با اینكه گرفتار یك بحران ناخواسته شده اما این دلیل نمی گردد كه آنها نتوانند نمایش قابل قبولی برابر استقلال داشته باشند. این تیم از هواداران خوبی برخوردار می باشد و مطمئنم همه شاهد یك بازی خوب از این دو تیم خواهد بود. بازی برای هر تیمی در قائمشهر دشوار می باشد خصوصا با داشتن زمین چمن مصنوعی كه البته استقلال یك دیدار تداركاتی را دو روز پیش برابر سرخپوشان پاكدشت در زمین چمن مصنوعی انجام داد تا بتوانند بازی در زمین چمن مصنوعی را تجربه كند اما با شناختی از استقلال دارم معتقدم آبی پوشان می توانند این بازی را هم با پیروزی به پایان برسانند.


1398/08/29
09:57:29
5.0 / 5
4740
تگهای خبر: بازی , بازیكن , باشگاه , پیروزی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵
فیفا و PES

بازی فوتبال
pesfifa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازی فوتبال محفوظ است

بازی فوتبال

بازیهای کامپیوتری