مربی تیم پارس جنوبی جم:

مشكلات مالی تیم پارس جنوبی جم را درگیر كرده است

مشكلات مالی تیم پارس جنوبی جم را درگیر كرده است

به گزارش بازی فوتبال مشهد _ مربی تیم پارس جنوبی جم اظهار داشت: با عنایت به مشكلات مالی تیم شرایط خوبی نداریم ولی مدیریت تیم قول های مساعدی برای رفع مشكلات داده است.



به گزارش بازی فوتبال به نقل از مهر، مرتضی اسدی در نشست خبری خود قبل از دیدار تیمش در مقابل پدیده شهر خودرو كه ظهر امروز در سالن اجتماعات هتل آبان برگزار شد، اظهار نمود: از دو جهت برای حضور در این بازی خشنود هستم اول اینكه ما میهمان امام رضا(ع) هستیم و می دانم كه این امام رئوف تیم ما را حمایت خواهد نمود و مورد دوم اینكه، آقای گل محمدی مربی من بوده است و آرزو بازی با ایشان را داشتم.
اسدی خاطرنشان كرد: گل محمدی همواره تیم های خوبی را در اختیارداشته و طی دو فصل گذشته هم پدیده شهر خودرو از مدعیان لیگ به حساب می آید. این تیم فوتبال شناور خوبی بازی می كند. ما تمام نقاط ضعف و قوت پدیده شهر خودرو را آنالیز كرده و امیدواریم تا بتوانیم در مقابل این تیم بازی تماشاگر پسندی داشته باشیم.
وی با اشاره به اینكه شرایط مالی نامناسب تیم پارس جنوبی را درگیر كرده است، خاطرنشان كرد: مدیریت تیم پارس جنوبی، در صدد مرتفع ساختن این قضیه هستند و از همه نظر تیم را حمایت می كنند تا پارس جنوبی بتواند سرپا بایستد، حتی خرج سفر ما در آخرین لحظات درست شد اما قول هایی داده شده تا این مساله رفع گردد.
مربی پارس جنوبی جم افزود: خوشبختانه ما در لیگ امسال به جز بازی با سپاهان، با بقیه تیم ها بیرون از خانه و به خوبی بازی كردیم. شاید نتیجه بازی واگذار شد اما تیم ما مستحق باخت نبود.
وی اضافه كرد: متاسفانه گاهی یك بازیكن كه از نظر سنی در رده بزرگسالان قرار نمی گیرد، مبلغی برابر با چند تن از بازیكنان ثابت تیم ما دریافت می كند، اما روزهای خوب برای تیم ما اتفاق خواهد افتاد.
اسدی با اشاره به اینكه شهرام گودرزی، حامد پاكدل و كاخابر كاكاشویلی سه بازیكن مصدوم پارس جنوبی جم در این بازی هستند، بیان كرد: این سه نفر از بازیكنان اثرگذار تیم ما هستند كه متاسفانه نمی توانند در این بازی حضور داشته باشند.
وی اظهار داشت: از آقای گل محمدی تشكر ویژه دارم كه امكاناتی مانند زمین، ماشین و... را برای ما فراهم كردند. در لیگ ما اتفاقاتی از این دست كم به وقوع می پیوندد و ما بیرون از مستطیل سبز با یكدیگر دوست هستیم.

1398/08/16
19:10:30
5.0 / 5
4983
تگهای خبر: بازی , بازیكن , تیم , سفر
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۴
فیفا و PES

بازی فوتبال
pesfifa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازی فوتبال محفوظ است

بازی فوتبال

بازیهای کامپیوتری