خسرو حیدری:

به خاطر مافیای فوتبال خداحافظی كردم، استقلال را شخم زدند

به خاطر مافیای فوتبال خداحافظی كردم، استقلال را شخم زدند

به گزارش بازی فوتبال كاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینكه این تیم ركورد تغییر بازیكن در دنیا را شكسته است، اظهار داشت: به خاطر مافیای فوتبال خداحافظی كردم.



به گزارش بازی فوتبال به نقل از مهر، خسرو حیدری درباره تغییرات زیاد رخ داده در استقلال و جدایی بازیكنان از این تیم، اظهار داشت: این سئوالی است كه برای همه هواداران وجود دارد. من هم می خواهم از شما و خیلی ها بپرسم واقعا چرا استقلال چند سال است اینطور عمل می كند. ما ركورد دنیا را هم شكسته ایم. هر فصل استقلال تا می آید جا بیافتد حتی وقتی وینفرد شفر سرمربی بود و قهرمان جام حذفی شدیم بسیاری از بازیكنان جدا می شوند. وقتی تیمی جا می افتد باشگاه باید تلاش كند بازیكنانش را حفظ كند. وقتی یكی مثل تیام به آن راحتی از استقلال می رود، پیدا كردن جایگزین دشوار می باشد.
وریا به تنهایی نمی تواند بزرگتر تیم باشد
وی در پاسخ به این سوال كه چه كسی مسئول این وضعیت در استقلال است؟ خاطرنشان كرد: همه بخش ها؛ از وزارت ورزش گرفته كه آن حمایت را نكرد تا باشگاه و مسئول نقل و انتقالات تیم. امسال چند بازیكن از استقلال رفته است؟ واقعا عجیب است كه تیم خالی از بزرگتر شده است. مگر فقط وریا غفوری می تواند در یك تیم بزرگتر باشد؟ فقط وریا كافی نیست. چطور پژمان منتظری را از دست دادید؟ چطور می شود یك بازیكن ملی پوش باشد و تمام مسابقات را بازی كرده باشد ولی كنارش بگذارید؟ آنهم بازیكن كه نه دنبال كاپیتانی است نه دنبال منافع خودش.
به خاطر مافیای فوتبالی خداحافظی كردم
كاپیتان سابق استقلال افزود: شاید بپرسید چرا من خداحافظی كردم؟ فقط به خاطر همین مافیای فوتبالی بود كه دیگر نمی توانستم ببینم. شما آخرین بازی مرا نگاه كنید. آنالیز كنید و ببینید چقدر سر حال بودم. در تمرینات و تست ها همیشه نفر اول بودم. خداحافظی كردم چون دیدم نمی توانم در تیم خودم بازی كنم و نمی توانم به تیم دیگری هم بروم. تیم های مطرح دیگری بودند كه می توانستم بروم و چند سال بازی كنم. شرایط طوری نبود كه در استقلال هم بازی كنم.
پژمان حقایق را گفت و كارش تمام شد
حیدری خاطرنشان كرد: مگر می شود پژمان منتظری را از تیم كنار بگذارید؟ پژمان همان روز (آخرین بازی فصل گذشته استقلال) مصاحبه ای كرد و همه چیز تمام شد؛ چرا چون حقایق را گفت. وقتی حقایق را می گوید باید هوادار هم پشتش باشد. فقط چند روز در فضای مجازی می گویند دستت درد نكند كه حرف زدی. می گویند پژمان باید اسم می برد. مشخص است كه همه دوست دارند به استقلال ضربه بزنند. مگر می شود چند بازیكن از استقلال بروند. قرارداد همین وریا غفوری تمدید نمی شد.
استقلال را هر سال شخم می زنند
كاپیتان سابق استقلال چهار سال است استقلال نیم فصل اول نتیجه نمی گیرد ولی نیم فصل دوم، تیم اول یا دوم است. همین شخم زدن تیم است كه استقلال نتیجه نمی گیرد. استراماچونی در ایتالیا بوده و مگر می تواند ۵ هفته معجزه كند؟ بدشانسی و مشكلات داوری هم بود. فرشید اسماعیلی یكی از مهره های اثرگذار استقلال است ولی با اینكه بازی پیش از دربی خطا نكرد، كارت زرد گرفت و از دربی محروم شد. ۴۰ میلیون هوادار استقلال چشمش به ساق پای فرشید اسماعیلی است ولی داور راحت كارت زرد می دهد. هوادار چه گناهی كرده است.

بدنسازی استقلال امسال بهتر از سال های قبل بود
وی در پاسخ به این سوال كه چرا استقلال این فصل در دقایق پایانی گل می خورد؟ اظهار داشت: بدنسازی تیم امسال عالی بود. در سال های گذشته استقلال بدنسازی خوبی نداشت. بازیكنان این فصل آماده بودند ولی در این سه هفته استقلال خیلی بدشانس بود. همه بازی ها جلو بودیم ولی یكسری از بازیكنان تمركز نداشتند. مثل دربی. در صحنه گلی كه مقابل پرسپولیس خوردیم یك لحظه مدافع استقلال غافل شد.
حسینی در نیمه اول فقط یكبار دیده شد!
حیدری كه با برنامه شب های فوتبالی صحبت می كرد، در ادامه اظهار داشت: استقلال روز بدی مقابل پرسپولیس نداشت. به پرسپولیسی ها تبریك می گویم ولی استقلال مستحق باخت نبود. حسینی در نیمه نخست به جز موقعیت كاشته پرسپولیس دیده نشد. روند بازی پس از پنالتی عوض شد. علی كریمی بازیكن خوبی است ولی پنالتی ۵۰ - ۵۰ است. پرسپولیس پس از پنالتی سوار بازی شد ولی موقعیتی نداشت. موقعیت گل پرسپولیس هم صد درصد نبود. توپ به تیر و حسینی خورد و وارد گل شد.
مافیای فوتبال چه كسی است؟
وی در پاسخ به این سوال كه مافیای فوتبال ایران چه كسی است كه مانع موفقیت استقلال می شود؟ خاطرنشان كرد: نمی گردد گفت یك شخص مافیای فوتبال است. همه هواداران می دانند چه شخصیت هایی به استقلال لطمه زدند. یكسری ها را هواداران شناسایی نمودند.
شفر خیلی به من ضربه زد
حیدری همینطور اظهار نمود: بازوبند كاپیتانی برای من و پژمان منتظری مهم نبود. اگر پژمان منتظری را اسم می برم به این علت است كه كامل او را می شناسم. سابقه من از همه بیشتر بود ولی دنبال كاپیتانی نبودم و منافعی هم نداشتم. وینفرد شفر (سرمربی سابق استقلال) خیلی به من ضربه زد ولی دنبال حاشیه سازی نبودم. تلاش می كردم وقتی وارد زمین می شوم آنقدر خوب باشم كه مربی را مجاب كنم كه باردیگر مرا بازی بدهد.
استراماچونی باید چند بازیكن را حفظ می كرد
بازیكن پیشین استقلال با اشاره به جدایی مهره های كلیدی این تیم در سال های اخیر همچون تیام و امید ابراهیمی اظهار داشت: امید ابراهیمی برای استقلال اثرگذار بود و سال قبل مثل تیام از تیم جدا شد. استقلال هم مشكل مالی داشت و نتوانست آنها را حفظ كند. ولی امسال چطور؟ چند بازیكن از دست دادیم؟ تیم را افراد دیگری بستند نه استراماچونی. استرماچونی باید خودش زوم می كرد و بعضی بازیكنان را نگه می داشت. مثلا فیلم مسابقات را نگاه می كرد و بازیكنانی مثل پژمان را حفظ می كرد.
استقلال یكی مثل كریم باقری می خواهد
حیدری همینطور با اشاره به نبود یك مربی ایرانی كنار استراماچونی، اظهار داشت: داشتن دستیار ایرانی خیلی می توانست برای استقلال موثر باشد. پرسپولیس یك نفر را مثل كریم باقری را دارد. فقط این نیست كه مربی ایرانی بخواهد فنی كمك نماید. اگر یك مربی ایرانی كنار استراماچونی بود با تك تك بازیكنان صحبت می كرد و حرفهایشان را به استراماچونی منتقل می كرد.
قرار بود استقلال در دربی ۱-۳-۲-۴ بازی كند
كاپیتان سابق استقلال تصریح كرد: ما در تركیب استقلال تغییرات زیادی داشتیم كه به خاطر عدم شناخت استراماچونی است. این هم یك مساله طبیعی است. من با بازیكنان در ارتباط بودم و می دانستم كه استقلال می خواست در دربی با سیستم ۱-۳-۲-۴ بازی كند ولی سورپرایز كردند و در این مسابقه با تركیب ۲-۵-۳ به میدان آمدند


1398/07/01
13:11:58
5.0 / 5
4167
تگهای خبر: بازی , بازیكن , باشگاه , برنامه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
فیفا و PES

بازی فوتبال
pesfifa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازی فوتبال محفوظ است

بازی فوتبال

بازیهای کامپیوتری