ویسی: اولویتم ماندن در استقلال خوزستان است

ویسی: اولویتم ماندن در استقلال خوزستان است

بازی فوتبال: سرمربی استقلال خوزستان می گوید برای كسب سه امتیاز مقابل صنعت نفت به میدان می رود.



به گزارش بازی فوتبال به نقل از ایسنا، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: این یك بازی تشریفاتی است و خوشحالم كه در شرایط سختی به یكدیگر خوردیم. مقابل صنعت نفت و هوادارانش بازی كردن لذت خاصی دارد. ما امیدواریم كه یك بازی كاملا خوزستانی را به نمایش بگذاریم تا مردم لذت ببرند. ما برای كسب سه امتیاز این بازی به میدان می رویم.

او درپاسخ به این پرسش كه آیا در فصل بعدی در لیگ برتر هستید یا خیر اظهار داشت: نمی دانم شرایطم چه گونه است. یكی دو پیشنهاد نصفه و نیمه دارم ولی هنوز شرایط كاملا مشخص نمی باشد. اولویتم این است كه در استقلال خوزستان باشم و یك سال جدید خوب را در كنارشان داشته باشم.

سرمربی استنقلال خوزستان در باره مصدومان تیمش در بازی فردا اظهار نمود: چهار پنج نفر مصدوم داریم. جونیورز، بهزاد كریمی، آرام طبع، دانیال ماهینی، اسماعیل شریفات و بهمنیان را در اختیار نداریم.

ویسی درباره اینكه مقرر است سفیر برزیل بازی فردا را از نزدیك تماشا كند اظهار نمود: از این بابت خوشحالیم كه سفیر برزیل می خواهد بازی برزیل كوچك را ببیند همه خرسندند. این ارتباطات باید بیشتر شود تا همه مردم دنیا بدانند كه در ایران شهری است كه به آن برزیل كوچك می گویند. امیدوارم این حضور خوش یمن باشد.




1397/02/07
13:12:58
5.0 / 5
4749
تگهای خبر: بازی , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
فیفا و PES

بازی فوتبال
pesfifa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازی فوتبال محفوظ است

بازی فوتبال

بازیهای کامپیوتری