الیاسی در گفتگو با مهر:

در بدترین شرایط تراكتورسازی را تحویل گرفتم، ساغلام می ماند

در بدترین شرایط تراكتورسازی را تحویل گرفتم، ساغلام می ماند

بازی فوتبال: سرپرست جدید باشگاه تراكتورسازی با اشاره به اینكه در بدترین شرایط تیم را تحویل گرفته است، اظهار داشت: فعلا دو بازی باقیمانده در لیگ برتر را مدیریت می نماییم.



عباس الیاسی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره انتخابش بعنوان سرپرست جدید باشگاه تراكتورسازی به جای مصطفی آجورلو و برنامه هایش برای این باشگاه، اظهار داشت: فعلا كه برنامه خاصی نداریم. آمده ایم تا این دو بازی باقیمانده در لیگ را مدیریت نماییم. در بدترین شرایط تیم را تحویل گرفته ام و باید مشكلات صدمه شناسی شود.
وی درباره وضعیت همكاری ساغلام با تراكتورسازی تصریح كرد: ساغلام كه فعلا هست. حرفه ای این است كه ساغلام بماند. با او تماس تلفنی داشتم و از او خواستم تیم را جلو ببرد. قرارداد ما با ساغلام اینطور بود كه یك نیم فصل در تراكتورسازی باشد و بعد برای فصل بعد به توافق برسیم. ادبیات ساغلام هم شفاف است.
سرپرست باشگاه تراكتورسازی در پاسخ به این سئوال كه دلیل ناكامی تیم در این فصل را چه می داند؟ تصریح كرد: باید این مشكلات صدمه شناسی شود. عوامل زیادی در نتایج ما تاثیر داشت كه باید آنرا بررسی نماییم.
وی در مورد احتمال تولید تغییرات در هیات مدیره تراكتورسازی هم اظهار داشت: فعلا كه برای دو بازی پیش رو اتفاقی نمی افتد ولی بطور قطع تغییراتی خواهیم داشت.

1397/01/29
22:51:51
5.0 / 5
4573
تگهای خبر: بازی , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۴
فیفا و PES

بازی فوتبال
pesfifa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازی فوتبال محفوظ است

بازی فوتبال

بازیهای کامپیوتری