اولین بازی كلید صعود است ؛

اخطار ستاره سابق مراكش درباره تیم ملی ایران

اخطار ستاره سابق مراكش درباره تیم ملی ایران

بازی فوتبال: ستاره سابق تیم ملی فوتبال مراكش نسبت به قدرت تیم ایران اخطار داد و دیدار این دو تیم را كلید صعود مراكش در جام جهانی دانست.



به گزارش بازی فوتبال به نقل از مهر، صلاح الدین بشیر بازیكن پیشین تیم ملی فوتبال مراكش در مصاحبه ای به ارزیابی شرایط تیم ملی فوتبال مراكش و پیش بینی اش از عملكرد این تیم در جام جهانی روسیه پرداخت.
بشیر درباره قرعه مراكش در جام جهانی و همگروهی با اسپانیا، پرتغال و ایران اظهار داشت: قرعه و گروه بسیار سختی داریم. هر كدام از این تیم ها برای خودشان مدارس فوتبال قدرتمندی هستند و به شیوه های مختلف بازی می كنند.
وی اضافه كرد: در جام جهانی آمادگی ذهنی حرف اول را می زند و باید برای هر موقعیتی آماده بود. البته بازی اول مقابل ایران كلید صعود به مرحله بعد است.
بازیكن سابق مراكش درباره اینكه چرا بازی با ایران را كلید صعود به دور بعد می داند، اظهار داشت: باید همیشه در بازی اول كار را تمام كرد. این در شرایطی است كه ایران تیم قدرتمند و جنگنده ای است كه به انجام كارهای بزرگ عادت دارد. این تیم مربی خبره و مجموعه ای قدرتمند از بازیكنان را هم در اختیار دارد. عبور از ایران به بازیكنان مراكش اعتماد به نفسی را كه به آن نیاز دارد، می دهد و به بازیكنان این تیم انگیزه زیادی برای رویارویی مقابل پرتغال و اسپانیا می دهد.

1397/01/03
11:48:49
5.0 / 5
5253
تگهای خبر: بازی , بازیكن , تیم , فوتبال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
فیفا و PES

بازی فوتبال
pesfifa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازی فوتبال محفوظ است

بازی فوتبال

بازیهای کامپیوتری