اطلاعیه فدراسیون فوتبال درباره هیات رئیسه و مسئولیت ساكت

اطلاعیه فدراسیون فوتبال درباره هیات رئیسه و مسئولیت ساكت

بازی فوتبال: فدراسیون فوتبال ایران با صدور اطلاعیه ای در مورد هیات رییسه این فدراسیون و مسئولیت های محمدرضا ساكت توضیحاتی داد.



به گزارش بازی فوتبال به نقل از مهر، در اطلاعیه فدراسیون فوتبال آمده است: «به اطلاع می رساند حضور اعضای هیات رئیسه در كمیته های مختلف فدراسیون فوتبال در سایر سازمان های بین المللی بالادستی فدراسیون فوتبال هم به چشم می خورد و بعنوان نمونه عینی آن می توان به مسئولیت آقای علی كفاشیان در هیات رئیسه كنفدراسیون فوتبال آسیا و ریاست ایشان بر كمیته AFC اشاره نمود.
این وضعیت در مورد اغلب اعضای هیات رئیسه AFC به چشم می خورد و فلسفه آن درگیری عملی اعضای هیات رئیسه با مسائل و موضوعات حوزه فوتبال و اشراف ایشان به موضوعاتی است كه جهت تصویب به هیات رئیسه ارجاع می گردد.
علاوه بر این، در بحث مربوط به مسئولیت های محمدرضا ساكت دبیركل فدراسیون فوتبال، به اطلاع می رساند ایشان بعد از انتخاب به این سمت از سایر مسئولیت ها منفك شده و تنها مسئولیت دبیركلی را بر عهده دارند كه بر مبنای قوانین فیفا، AFC و اساسنامه فدراسیون فوتبال، مسئولیت اداری تمام دپارتمان های اجرایی فدراسیون زیر نظر دبیركل بوده و اداره می شوند.»

1396/12/07
16:45:02
5.0 / 5
4602
تگهای خبر: فوتبال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
فیفا و PES

بازی فوتبال
pesfifa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازی فوتبال محفوظ است

بازی فوتبال

بازیهای کامپیوتری