كی روش ارزش عوض كردن قانون را داشت؛

آذری: اسپانسر اقدامی نكند تابلوهای تبلیغاتی در دربی نصب نمی گردد

آذری: اسپانسر اقدامی نكند تابلوهای تبلیغاتی در دربی نصب نمی گردد

بازی فوتبال: مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اظهار داشت: اگر پیمانكار تبلیغات محیطی به تعهداتش عمل نكند از نصب تابلوهای تبلیغاتی در دیدار این هفته پرسپولیس و استقلال جلوگیری می نماییم.



سعید آذری در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره پیروزی تیم فوتبال ذوب آهن برابر پدیده در هفته بیست و چهارم لیگ برتر با بیان مطلب فوق، اظهار داشت: ما بازی را خوب شروع كردیم و بازیكنان ذوب آهن با انرژی ظاهر شدند. یك تصادف سبب شد تا گل تساوی را دریافت نماییم. در چنین شرایطی تا دقایق پایانی استرس بر تیم حاكم می گردد. در نهایت با تجربه بازیكنان و تغییرات امیر قلعه نویی توانستیم در وقتهای تلف شده گل برتری را بزنیم و در هفته ای كه تمام تعقیب كنندگان ما پیروز شدند، ذوب آهن هم سه امتیاز را گرفت.
تا آخرین لحظه در لیگ مبارزه می كنیم
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در پاسخ به این سئوال كه آیا با شرایط جدول تیم شما به نایب قهرمانی راضی شده است؟ خاطرنشان كرد: ما تا آخرین لحظه و بازی لیگ، مبارزه می نماییم و كاری به مسابقات دیگر نداریم.
ذوب آهن تمام راه های گلزنی را امتحان می كند
آذری درباره اینكه كار ذوب آهن در برخی از مسابقات به دقایق تلف شده می كشد و این تیم بیشتر به بازی مستقیم رو می آورد، خاطرنشان كرد: این مسائل در حیطه فنی است. فوتبال شیوه های مختلفی دارد و تیم ما تمام راه ها را امتحان می كند. چون بنده فوتبال بلد نیستم، نمی توانم درباره مسائل فنی نظر بدهم! به هر حال كار در نیم فصل دوم سخت است و تا آخرین لحظه ناامید نمی شویم.
كی روش ارزشش را داشت قانون را عوض كنیم
عضو هیات رئیسه سازمان لیگ همینطور در مورد عملكرد كی روش استنلی بازیكن ذوب آهن و اینكه این بازیكن ارزشش را داشت تا قوانین لیگ را برایش تغییر بدهند، اظهار داشت: بله همینطور است. ما می دانستیم كه كی روش قابلیت زیادی دارد. البته اگر قانونی هم وضع شده است، همه سودش را می برند. نظر ما، نظر و پیشنهاد باشگاه های دیگر هم هست و با آنها در ارتباط هستیم.
پیمانكار پولش را ندهد تابلوهای تبلیغاتی در دربی نصب نمی شود
آذری در پاسخ به این سئوال كه بحث درآمد سازمان لیگ از تبلیغات محیطی به كجا رسید؟ خاطرنشان كرد: هفته گذشته هیات رئیسه سازمان لیگ تصمیم گرفت در صورتی كه پیمانكار و اسپانسر پول باشگاه ها را ندهد، از نصب تابلوهای تبلیغاتی در دیدار این هفته پرسپولیس و استقلال جلوگیری نماییم. این بحث جدی است و سازمان لیگ و شخص مهدی تاج هم به شدت پیگیر آن هستند.
واكنش به ابهامات بوجود آمده از جانب علی كریمی
وی درباره اینكه علی كریمی هم سئوالات زیادی را پیرامون درآمد سازمان لیگ از تبلیغات محیطی مطرح كرده بود، تصریح كرد: ساز و كار واگذاری تبلیغات محیطی مشخص بوده است و نباید به گذشته فلش بك زد! پول باشگاه ها نزد پیمانكار است و همانطور كه گفتم همه با جدیت دنبال گرفتن مطالبات هستند.
از سال قبل ۳۵ میلیارد تومان طلب داریم
عضو هیات رئیسه سازمان لیگ در پاسخ به این سئوال كه میزان بدهی پیمانكار به سازمان لیگ چقدر است؟ اظهار داشت: فكر می كنم از سال قبل مبلغ ۳۵ میلیارد تومان باقی مانده باشد ولی از مبلغ امسال اطلاع دقیقی ندارم.
زمان مسابقات تیم های پایه باید اصلاح شود
آذری در بخش دیگری از صحبتهایش از كوشش برای تغییر برخی از قوانین در رده های پایه فوتبال اطلاع داد و اظهار داشت: برگزاری مسابقات در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان درست نیست و باید اصلاح شود. زمان برگزاری مسابقات باید اصلاح شود چون این بازیكنان از تحصیل باز می مانند. همینطور باید مسابقات در رده پایه به صورت منطقه ای برگزار گردد نه كشوری.
با استانداردهای جهانی فاصله داریم
وی ادامه داد: برگزاری مسابقات رده های پایه در ایران با استانداردهای جهانی فاصله دارد و علمی نیست. بعنوان مثال، برگزاری این مسابقات نباید رقابتی و نتیجه ای باشد. ضرورتی ندارد بازی های پایه به این شكل برگزار گردد. ضمن اینكه این مسابقات طولانی است و باید تغییراتی در زمان برگزاری آن اعمال شود.
مشاور قطری ها بازیكن سابق ذوب آهن بود
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن خاطرنشان كرد: این حاصل مطالعات بنده و مذاكرات و گفتگوهایی است كه در سفرهای بین المللی داریم. بعنوان مثال وقتی برای بازی با تیم الدحیل به قطر رفتیم، مدیر آكادمی باشگاه خودمان را به این كشور بردیم تا مطالعاتی از تیم های پایه این باشگاه و مركز تیم های ملی قطر داشته باشد. نكته جالب اینجاست كه مشاور اصلی قطری ها، حبیب الله مكوندی بازیكن ذوب آهن در دهه ۵۰ بود. امیدوارم چنین سفرهایی برای كسانی كه كارهای اجرایی انجام می دهند، دستاوردی داشته باشد.
یك سورپرایز داریم
آذری در پاسخ به این سئوال كه رهاورد امضای تفاهمنامه با دیگر باشگاه های آسیایی برای ذوب آهن تا الان چه بوده است؟ اظهار داشت: باشگاه الدحیل علاقه دارد روابط خاصی با ذوب آهن داشته باشد. اتفاقات دیگری هم در حال رخ دادن است كه می تواند برای سایر باشگاه ها و فوتبال ایران یك سورپرایز باشد. من معتقدم ایرانیان در حیطه مدیریت ذاتی و اقتضایی از كشورهای عربی جلوتریم. آینده هم نشان خواهد داد كه امضای این تفاهمنامه ها چه نتایجی برای ما داشته است.

1396/12/06
13:59:28
5.0 / 5
4683
تگهای خبر: بازی , بازیكن , تیم , فوتبال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
فیفا و PES

بازی فوتبال
pesfifa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازی فوتبال محفوظ است

بازی فوتبال

بازیهای کامپیوتری