تارتار: بعد از گل زودهنگام عقب كشیدیم

تارتار: بعد از گل زودهنگام عقب كشیدیم

بازی فوتبال: سرمربی پارس جنوبی می گوید تیمش بعد از گل زودهنگامی كه زد، عقب كشید.



به گزارش بازی فوتبال به نقل از ایسنا، پارس جنوبی در خانه مقابل تراكتورسازی در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر به تساوی یك بر یك رسید. مهدی تارتار در نشست خبری بعد از این دیدار اظهار داشت: با عنایت به گل زودهنگامی كه زدیم، ناخودآگاه عقب كشیدیم. در میان دو نیمه گفتم با اینكه تراكتورسازی تیم بسیار قدرتمندی است اما نباید عقب بازی نماییم.
او اضافه كرد: تراكتورسازی یكی از بهترین تیم ها در مالكیت توپ است. آن ها در آسیا علی رغم این كه نتوانستند نتایج خوبی كسب كنند ولی در بحث مالكیت توپ خوب ظاهر شدند. ما ناخودآگاه عقب نشستیم و روی یك شوت استثنایی تمام كارهایمان خراب شد. پیش از این كه بازی یك بر یك شود یك موقعیت مناسب داشتیم كه اگر به گل دوم می رسیدیم شاید الان برنده دیدار بودیم. من فكر می كنم نتیجه مساوی نتیجه عادلانه ای بود.
سرمربی پارس جنوبی درباره عملكرد خط دفاعی تیمش اظهار داشت: زمانی است كه ما خودمان به عمد عقب می كشیم. زمانی هم هست كه مجبور به عقب نشینی می شویم. ما بین دو نیمه به بازیكنان گفتیم كه با آمدن فرزاد حاتمی به زمین، نباید عقب بنشینند ولی نباید از قدرت تیم حریف هم به راحتی گذشت. هافبك های تراكتور، هافبك های خوبی هستند. نمی توان تجربه تراكتورسازی را با تجربه پارس جنوبی یكسان كرد. هزینه ای كه این تیم در نیم فصل كرده است را هم نمی توان با ما مقایسه كرد. من از هوادارانمان تشكر می كنم كه در روز غیر تعطیل ما را حمایت كردند. ما تا روز آخر تلاشمان را می نماییم تا در انتها فصل دل هوادارانمان را شاد نماییم.
تارتار درباره اردوی اسپانیای این تیم در تعطیلات لیگ برتر اظهار نمود: آن منطقه آب و هوای بسیار خوبی دارد و مدیران ما به خوبی آنجا را بررسی نموده اند. ما به شرایط آنجا واقف هستیم. وقتی یك ماه لیگ تعطیل شود، شما تنها نمی توانید تمرین كنید. بازیكن باید از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی قرار بگیرد. تیم پارس جنوبی جم با عنایت به نخستین فصل حضورش در لیگ برتر نیاز به این اردوها دارد تا به شخصیت تیمی آن كمك نماید. اردوی ابتدای فصل در ارمنستان هم تاثیر زیادی داشت. این را هم بگویم كه این اردو هیچ هزینه ای برای باشگاه ندارد و تمام پول سفر را اسپانسر می دهد.
او ادامه داد: دو سه روز قبل بخشی از حقوق كادر فنی و بازیكنان پرداخت گردید كه باید از این بابت تشكر كنم. من از همه مسئولان شهرستان و هیات مدیره باشگاه تشكر می كنم. طبیعتا ما كاری می نماییم كه به سود تیم باشد.
سرمربی پارس جنوبی با بیان این كه این اردو بطور قطع به نفع تیم پارس جنوبی است، اظهار داشت: این اردو به تیم شخصیت می دهد.
تارتار درباره عدم حضور سرمربیان تیم های میهمان در كنفرانس های خبری پیش از بازی اظهار نمود: این درست نیست و باید مربیان به تیم های میزبان احترام بگذارند. سازمان لیگ هم باید با آن ها برخورد كند. اگر لازم باشد ما هم به سازمان لیگ نامه می زنیم.



1396/12/05
19:30:58
5.0 / 5
4729
تگهای خبر: بازی , بازیكن , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۴
فیفا و PES

بازی فوتبال
pesfifa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازی فوتبال محفوظ است

بازی فوتبال

بازیهای کامپیوتری