امامی فر: هر هفت بازی آینده برای سپیدرود سرنوشت ساز است

امامی فر: هر هفت بازی آینده برای سپیدرود سرنوشت ساز است

بازی فوتبال: سرمربی رسمی تیم فوتبال سپیدرود رشت با اشاره به اینكه حریف دست و پا بسته ای برای سایپا نخواهند بود می گوید كه هر هفت بازی آینده آنها برای بقا در لیگ برتر بسیار حیاتی است.


به گزارش بازی فوتبال به نقل از ایسنا، علیرضا امامی فر سرمربی رسمی تیم فوتبال سپیدرود رشت در نشست خبری پیش از بازی با سایپا اظهار داشت: تمام بازی های ما حساس است. شرایط ماندن ما در لیگ برتر به هفت بازی باقیمانده مان بستگی دارد و نه فقط بازی با سایپا. پس از بازی با استقلال شرایط خوبی از لحاظ روانی نداشتیم چون اشتباهات فردی سبب شد نتیجه را واگذار نماییم. در این مدت تمرینات خوبی را انجام دادیم و نقاط ضعف را گوشزد كردیم. از هر نظر آماده بازی با سایپا هستیم. ما حریف دست و پا بسته ای برای آنها نخواهیم بود.
امامی فر در مورد وجود دو دستگی میان اعضای تیم هم بیان كرد: در هر خانواده ای اختلاف نظر وجود دارد. همه این اختلافات با بحث و گفت و گو می تواند نتایج مثبتی برای آن خانواده داشته باشد. ما تلاش می نماییم مسائل خانوادگی را میان اعضای خودمان حل و فصل نماییم.
او در مورد شایعه مصدوم نبودن سید محمد حسینی بازیكن سپیدرود هم اظهار نمود: ما نامه مكتوب از پزشك تیم داریم كه كمر این بازیكن چه مشكلی دارد. ما بر مبنای مستندات صحبت می نماییم نه شایعات.
سرمربی تیم سپیدرود ادامه داد: ما صبر می نماییم تا مسئله صدمه دیدگی حسینی كاملا مشخص شود و سپس در مورد ادامه همكاری با او یا جذب جایگزین برایش تصمیم خواهیم گرفت.
بر اساس این گزارش، هدایت تیم سپیدرود بر عهده علی كریمی است اما او به دلیل نداشتن مدرك مربیگری در لیگ برتر قانونا نمی تواند در نشست های خبری شركت نماید و علیرضا امامی فر به صورت رسمی سرمربی این تیم بشمار می رود.
به گزارش بازی فوتبال به نقل از ایسنا، علی دایی سرمربی تیم سایپا به نشست خبری دیدار سپیدرود - سایپا نرسید.



1396/12/04
11:17:28
5.0 / 5
4652
تگهای خبر: بازی , بازیكن , تیم , فوتبال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
فیفا و PES

بازی فوتبال
pesfifa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازی فوتبال محفوظ است

بازی فوتبال

بازیهای کامپیوتری