دو اخراج و دو گل به خودی؛

وجه تشابه عجیب حریفان آسیایی استقلال

وجه تشابه عجیب حریفان آسیایی استقلال

بازی فوتبال: آبی پوشان تهران در حالی دو هفته از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را پشت سر گذاشته اند كه حریفان این تیم وجوه اشتراك قابل توجهی با هم دارند.



به گزارش بازی فوتبال به نقل از مهر، شاگردان وینفرد شفر در دو هفته ابتدایی از لیگ قهرمانان آسیا با دو تیم از حاشیه خلیج فارس دیدار داشته اند. الریان قطر و الهلال عربستان حریفان هفته های اول و دوم استقلال در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا بودند. آبی پوشان ابتدا مقابل الریان به میدان رفتند كه با نتیجه ۲-۲ مساوی شدند و سپس مقابل الهلال قرار گرفتند و این تیم را با یك گل مغلوب كردند. اما بازی های آبی پوشان در این مسابقات وجوه اشتراك قابل توجهی هم داشت.
اولین شباهت بازی های اول و دوم استقلال در این مسابقات این است كه در هر دو بازی تیم های حریف به اشتباه دروازه خودی را باز كردند تا شاگردان شفر در هر دو بازی صاحب دو گل باد آورده شوند. نكته جالب هم در این است كه هر دو گل به خودی در حالی به ثمر رسید كه دو بازیكن خارجی مثل جباروف و تیام روی آنها تاثیر داشته وگل به خودی بازیكنان الریانی و الهلال حاصل ضربات این دو بازیكن خارجی استقلال بود.
وجه اشتراك دیگر این دو بازی برای استقلال این بود كه در هر دو بازی حریفان استقلال یك بازیكن خویش را از دست داده و دقایقی از بازی را ده نفره به كارشان ادامه دادند.
تیم فوتبال استقلال تهران در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال عربستان با یك گل به پیروزی رسید تا ۴ امتیاز در صدر جدول گروه چهارم مسابقات قرار بگیرد.

1396/12/03
14:33:26
5.0 / 5
4653
تگهای خبر: بازی , بازیكن , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴
فیفا و PES

بازی فوتبال
pesfifa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازی فوتبال محفوظ است

بازی فوتبال

بازیهای کامپیوتری