علیرضا اكبرپور

وینفرد شفر نیمه مربیان را پیروز شد، الریان باید شكست می خورد

وینفرد شفر نیمه مربیان را پیروز شد، الریان باید شكست می خورد

بازی فوتبال: پیشكسوت استقلال اظهار داشت: سرمربی استقلال نیمه مربیان را از آن خود كرد و توانست تیم الریان قطر را شكست بدهد.



علیرضا اكبر پور در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد تساوی آبی پوشان برابر الریان قطر اظهار داشت: استقلال می توانست برنده بازی باشد. در نیمه دوم آنها به خودباوری كامل رسیدند و كاملاً حاكم بر بازی بودند. وینفرد شفر توانست نیمه مربیان را از آن خود كرده و لاودروپ را در نیمه ای كه متعلق به مربیان است شكست بدهد. شفر حالا شناخت خوبی از نفرات خود دارد و به خوبی از آنها در طول بازی استفاده می نماید. او حریف را هم كاملاً آنالیز كرده بود و برپایه آنالیزی كه داشت از بازیكنانش بازی گرفت و نفرات استقلال هم به خوبی صحبت های وی را در زمین پیاده كردند.
پیشكسوت استقلال تصریح كرد: در نیمه اول باآنكه زود به گل رسیدیم اما تحت تاثیر بازی حریف قرار گرفته ودر نیمه دوم چند اشتباه داشتیم كه این مسئله منجر به گل خوردن تیم شد. اعتقاد دارم شفر باید خیلی زود اشكالات در خط دفاعی را برطرف كند تا در بازی های آینده چه در لیگ برتر و چه لیگ قهرمانان دچار مشكل نشده و به سادگی از حریف گل نخوریم.
اكبرپور در مورد عملكرد مامه تیام بازیكن جدید استقلال هم خاطرنشان كرد: او اخیرا به جمع آبی پوشان پیوسته و نمی توان از او انتظار زیادی داشت. باید به او زمان داد تا بتواند خویش را با دیگر بازیكنان هماهنگ كرده و به شرایط آرمانی برسد اما آنچه را كه در نیمه دوم از او دیدیم قابل قبول بود و مطمئنم او می تواند یك مهره كارساز برای استقلال باشد.
وی خاطرنشان كرد: لیگ قهرمانان با لیگ برتر شرایط متفاوتی دارد و بازیكنان باید بدون اشتباه و منطقی تر بازی كنند تا به راحتی امتیازات را از دست ندهند زیرا در لیگ قهرمانان یك امتیاز می تواند برای هر تیمی سرنوشت ساز باشد و شاید صعود یا عدم صعود یك تیم، تنها به یك امتیاز وابسته باشد.
اكبرپور در مورد دیدار بعدی آبی پوشان برابر الهلال عربستان اظهار داشت: یكی از سخت ترین حریفان برای ایران همیشه تیم های عربی خصوصا الهلال بوده است. این تیم بازیكنان گران قیمتی را می خرد و همیشه یكی از تیم های خطرناك برای ایرانی ها محسوب شده است. اما با شرایطی كه استقلال دارد و هماهنگی كاملی كه بین نفرات این تیم وجود دارد، مطمئنم شفر و یارانش می توانند دست پر از این دیدار خارج شوند.
وی در انتها تصریح كرد: متأسفانه در دیدار برابر الریان شاهد بودیم كه باز برخی حواشی از جانب بازیكنان الریان می رفت تا استقلالی ها را دچار حاشیه كرده و آنها تمركز خویش را از دست بدهند اما از تمامی بازیكنان استقلال می خواهم با شناختی كه از تیم های عربی دارند، خویش را درگیر مسائل حاشیه ای نكرده و اصلاً وارد دعواهای ساختگی آنها نشده تا بتوانند با تمركز كامل حریف را از پیش رو بردارند.

1396/11/27
16:52:51
5.0 / 5
4630
تگهای خبر: بازی , بازیكن , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
فیفا و PES

بازی فوتبال
pesfifa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازی فوتبال محفوظ است

بازی فوتبال

بازیهای کامپیوتری