بازی فیفا ۲۴، همه چیز راجع به Fifa 24

بازی فیفا ۲۴، همه چیز راجع به Fifa 24

در واقع امسال بازی فیفا 24 عرضه نمی شود، در عوض EA روی FC 24 کار می کند. در اینجا آخرین اخبار، از مجوزها گرفته تا Ultimate Team وجود دارد.


در واقع امسال بازی فیفا 24 عرضه نمی شود، در عوض EA روی FC 24 کار می کند. در اینجا آخرین اخبار، از مجوزها گرفته تا Ultimate Team وجود دارد.

پس از گذشت بیش از یک سال از معرفی جانشین FIFA 23، سرانجام جزئیات EA Sports FC 24 در اینجا منتشر شد. درست است: بزرگترین مجموعه فوتبال در بازی برای همیشه از بین رفته است و عصر جدیدی را برای ورزش های دیجیتال آغاز می کند.

اما دلیل پشت سوئیچرو بزرگ چیست؟ و از کجا می توانید تاریخ انتشار FC 24، تریلر، جزئیات تیم نهایی و جمع بندی گیم پلی را پیدا کنید؟ در این گزارش جستجوی دقیق، البته - راهنمای یک مرحله ای شما EA Sports FC 24.

تاریخ انتشار EA Sports FC 24 چه زمانی است؟

سال‌های فیفا ممکن است در گذشته باشد، اما EA به پنجره راه‌اندازی سنتی بازی قبلی خود پایبند است. تاریخ انتشار رسمی EA Sports FC 24، جمعه، 29 سپتامبر است. ستاره جلد نسخه استاندارد آن، ارلینگ هالند، بازیکن منچستر سیتی است.

در حالی که 31 بازیکن در گذشته و حال حاضر در نسخه Ultimate Edition هستند. پله، دیوید بکهام، مارکوس راشفورد، سامانتا کر، و ویرجیل ون دایک از جمله کسانی هستند که روی جلد کامپوزیت آن به چشم می خورد.

یک ایده عالی برای علاقه‌مندان به بازی فیفا

اگر امکان ندارد هیچ خبری در مورد بازی فیفا را از دست بدهید و در اصطلاح خوره این بازی هستید، حیف است که از علاقه خود درآمد نداشته باشید. برای کسب درآمد چندین راه وجود دارد:

  1. طراحی سایت شرکتی یا خبری و پرداختن به مقالات روز و کسب درآمد از تبلیغات
  2. طراحی فروشگاه اینترنتی و فروش بازی فیفا و موارد جانبی آن
  3. به جز طراحی وب سایت می‌توانید از اینستاگرام، یوتیوب و سایر شبکه‌های اجتماعی نیز درآمد داشته باشید.

کجا می توانم اولین تریلر EA Sports FC 24 را ببینم؟

همانجا، در آن پنجره بالا. روی دکمه کلیک کنید تا نگاهی اجمالی به همه چیزهای جدید ارائه شده در سال جاری داشته باشید، از جمله Mo-cap HyperMotion V، PlayStyles فردی و بازیکنان زن که به Ultimate Team اضافه شده‌اند.

EA Sports FC 24 PlayStyles با پیشروی خود از Madden 23 X-Factors، درجه ای از فردیت بیشتری را به بهترین بازیکنان جهان اضافه می کند. 34 مورد اصلی وجود دارد، اما هر کدام یک نوع "به علاوه" دارند که مجموع آنها را به 68 می رساند. موارد پایه با یک لوگوی آبی در نمایه بازیکن مشخص شده اند، در حالی که "به علاوه" با رنگ نارنجی مشخص شده اند.

بهترین راه برای توضیح این موضوع، بررسی ترکیب منچسترسیتی است. Nathan Ake فقط یک PlayStyle به نام Jockey دارد، اما حداقل یک نوع «plus» است. روبن دیاس چهار نشان دارد: یک نشان Bruiser نارنجی، به همراه موارد آبی برای Blocker، Power Header و Aerial Duel. در همین حال، کوین دی بروین دارای شش PlayStyle است: Pass Into Space (نارنجی)، Bullet Pass، Lob Pass Expert، Outside Foot، Whipped Crosser و Set Piece Specialist (همه آبی). و در نتیجه او امسال واقعاً منحصر به فرد است.

چه چیز جدیدی در گیم پلی EA Sports FC 24 وجود دارد؟

همه چیز کند شده و فیزیکی تر شده است. ضبط حرکتی جدید HyperMotion V EA Vancouver به تیم این امکان را می‌دهد تا از 180 مسابقه واقعی با حضور بازیکنان ستاره فیلم بگیرد، نه اینکه به لباس‌های mo-cap تکیه کند. با فناوری جدید "Sapien" خود، به این معنی است که هالند، امباپه و بسیاری دیگر مانند همتایان واقعی خود به نظر می رسند و احساس می کنند - مخصوصاً وقتی آن PlayStyles های جدید را در نظر بگیرید. برای جزئیات بیشتر، پیش‌نمایش EA Sports FC 24 را مشاهده کنید.

نسخه نهایی EA Sports FC 24 چیست؟

پیش‌سفارش EA Sports FC 24 را قبل از ۲۲ آگوست برای نسخه Ultimate دریافت کنید تا همه چیزهای زیر را دریافت کنید. 99.99 پوند / 99.99 دلار است.

  • آیتم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا غیرقابل معامله یا تیم قهرمان لیگ قهرمانان زنان UEFA در 27 نوامبر.
  • تا 7 روز دسترسی زودهنگام، بنابراین می توانید بازی را از 22 سپتامبر شروع کنید
  • 4600 امتیاز اف سی
  • دسترسی به کمپین نایک در تیم Ultimate که از ۲۲ سپتامبر آغاز می‌شود
  • آیتم بازیکن قرضی کمپین Nike Ultimate Team (24 مسابقه)
  • کیت تیم نهایی Nike x EA SPORTS FC
  • مورد غیرقابل معامله Team of the Week 1 Ultimate Team Player Item
  • 1 ماه Xbox Game Pass Ultimate (فقط اعضای جدید)
  • جلد بازیکن قرضی ستاره (10 مسابقه)
  • 2 آیتم انتخاب بازیکن قرضی سفیر (1 مرد و 1 زن برای 5 مسابقه انتخاب کنید)
  • اسلات PlayStyles باز شده در باشگاه ها
  • امتیازهای شخصیتی اضافی بازیکن در حرفه بازیکن
  • مربی 5 ستاره برای استخدام در شغل مدیر موجود است

چه مجوزهای EA Sports FC 24 تاکنون تایید شده است؟

EA Sports FC 24 دارای بیش از 30 لیگ با بیش از 700 تیم خواهد بود. حداقل 19000 بازیکن و 100 استادیوم خواهد داشت. مسابقات آشنا تایید شده عبارتند از لیگ قهرمانان، لیگ برتر (انگلیس)، بوندسلیگا (آلمان) و لالیگا (اسپانیا). قبل از انتشار FIFA 23، هشت باشگاه منفرد مشارکت خود را در EA Sports FC تایید کردند. رئال مادرید، لیورپول، منچسترسیتی، تاتنهام هاتسپر، اتلتیکو مادرید، بوروسیا دورتموند، تورنتو اف سی و آستین اف سی توئیت هایی را به اشتراک گذاشته اند که تابستان گذشته خود را به این سری متعهد می کنند.

EA همچنین بزرگترین جایزه انفرادی فوتبال جهان را به دست آورده است: توپ طلا. در حالت حرفه ای بازیکن بهتر از هر بازی دیگری عمل کنید و جایزه بزرگ را در یک کات سین با حضور آندره آ پیرلو و اریک کانتونا دریافت خواهید کرد. بخش زنانه بازی نیز در حال گسترش است. در این جبهه، FC 24 دارای شش مسابقه، 74 تیم و 1600 بازیکن است - که همه آنها در Ultimate Team در دسترس هستند.

بازیکنان زن در تیم EA Sports FC 24 Ultimate چگونه کار می کنند؟

EA Sports FC 24 Ultimate Team به بزرگ‌ترین حالت از زمان راه‌اندازی آن در FIFA 09، حالت را تغییر می‌دهد. 1600 بازیکن زن از 74 تیم در شش مسابقه به پایگاه داده اضافه می‌شوند و با کارت‌های مرد ترکیب می‌شوند. و بله، آنها با هم بازی می کنند.

سام کر با رتبه 91 مانند کریم بنزما با رتبه 91 رفتار خواهد کرد. نه تنها این، بازیکنان یک باشگاه بدون توجه به جنسیت، یک امتیاز شیمی اضافی کسب می کنند. بنابراین ترکیب کر با کریستپر نکونکو، مهاجم مردان چلسی، یا جفت کردن آدا هگبرگ با همتای خود در لیون، الکساندر لاکازت، مزایای گیم پلی ملموسی دارد.

همچنین امسال کارت های Evolution جدید هستند که می توانند به تدریج در طول فصل ارتقا داده شوند و حتی به موقعیت های مختلف تغییر کنند. مثالی که در مراسم راه اندازی FC 24 ارائه شد، یوسوفا موکوکو از دورتموند بود.

او با نقره شروع کرد، اما با انجام دو مسابقه و زدن دو گل به طلا ارتقا یافت. اهداف پیچیده تری را تکمیل کنید و او می تواند حتی بیشتر تقویت شود. در یک حرکت خوشامد گویی دیگر، کارت های Position Modifier کنار گذاشته می شوند. یک بازیکن اکنون می تواند به طور خودکار در موقعیت های ثانویه خود بدون نیاز به این مقدار اضافی بازی کند.

از حالت حرفه ای FC 24 چه انتظاری می توانیم داشته باشیم؟

متأسفانه هیچ تعمیر اساسی وجود ندارد. EA Sports FC 24 همه چیز را بین شغل بازیکن و شغل مدیر تقسیم می کند. در Career بازیکن، اضافه شدن بزرگ جدید شامل توپ طلا است که در بالا ذکر شد.

شما همچنین می توانید یک نماینده را انتخاب کنید، و می توانید مشخص کنید که می خواهید کدام باشگاه را در حرفه خود هدف قرار دهید - شانس خود را افزایش دهید یا به تیمی که طرفداری می کنید برسید.

در شغل مدیر، اکنون هفت هویت وجود دارد که می توانید باشگاه خود را با آن راه اندازی کنید، مانند Tiki Taka یا Park The Bus. سپس باید مربیان مناسبی را برای این رویکرد استخدام کنید.

رژیم‌های تمرینی متناسب با حریفان فردی شما را قادر می‌سازد تا تیم خود را درست برای مسابقه بعدی راه‌اندازی کنید، و اگر موفق به کسب آن شوید، یک صحنه اتوبوس تور باز جدید برای جشن گرفتن افتخار قهرمانی لیگ وجود دارد. تصمیم گیری هوش مصنوعی تقریباً مشابه سال گذشته است، بنابراین انتظار نداشته باشید که ناگهان مانند Football Manager بازی کند.

چرا EA از FIFA 23 به EA Sports FC 24 تغییر مکان داده است؟

قرارداد مجوز EA با فیفا پس از جام جهانی 2022 به پایان رسید. شایعات قوی حاکی از آن بود که فیفا یک میلیارد دلار در طول چهار سال برای تمدید مجوز می خواهد. EA احساس می کند که چنین پولی را می توان بهتر در گیم پلی و سایر ویژگی ها سرمایه گذاری کرد. از این رو جدایی. این پایان رابطه ای است که با فیفا بین المللی فوتبال در سگا جنسیس / مگا درایو در سال 1993 آغاز شد.

دیوید جکسون، نایب رئیس EA Sports اصرار دارد که این سوئیچ برای جانبازان طولانی مدت مضر نخواهد بود. او به بی‌بی‌سی می‌گوید: «از نظر چیزهایی که از دست خواهند داد، بازیکنان فقط به دو چیز توجه می‌کنند: نام و محتوای جام جهانی هر چهار سال یک‌بار. خارج از آن، چیزهایی که آنها در مورد محصولات فعلی فیفا می‌دانند و دوست دارند، تغییر نخواهد کرد.

آیا EA Sports FC 24 به این معنی است که FIFA 24 وجود نخواهد داشت؟

بله، اما FIFA 25 و FIFA 26 ممکن است هنوز یک چیز باشند. هیئت حاکمه فوتبال قبلاً بیانیه ای را منتشر کرده است تا تأیید کند که سری FIFA تحت هدایت توسعه دهنده ای غیر از EA ادامه خواهد داشت. نه تنها این، بلکه به یک مدل غیر انحصاری تغییر می کند که به این معنی است که تیم های توسعه دهنده مختلف بر روی مجموعه ای از عناوین زیر پرچم فیفا کار می کنند.

جیانی اینفانتینو می گوید:

می توانم به شما اطمینان دهم که تنها بازی معتبر و واقعی که نام فیفا دارد، بهترین بازی موجود برای گیمرها و طرفداران فوتبال خواهد بود. "نام فیفا تنها عنوان جهانی و اصلی است. FIFA 23، FIFA 24، FIFA 25 و FIFA 26، و غیره - نام ثابت فیفا است و برای همیشه باقی خواهد ماند و بهترین خواهد ماند." آنها حروف بزرگ او هستند، نه مال ما.

EA Sports FC 24 یکی از بزرگترین بازی‌های جدید 2023 برای طرفداران ورزش است و قرار است در سپتامبر امسال برای PC، PS5، PS4، Xbox Series X، Xbox One و Nintendo Switch عرضه شود.

منبع: gamesradar.com

 

1402/05/03
18:27:10
5.0 / 5
800
تگهای خبر: بازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
بازی فوتبال
pesfifa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازی فوتبال محفوظ است

بازی فوتبال

بازیهای کامپیوتری