فولاد-پیكان، ۲۶ یا ۲۷ بهمن برگزار می شود، ابهام در برگزاری بازی در ورزشگاه امام رضا

فولاد-پیكان، ۲۶ یا ۲۷ بهمن برگزار می شود، ابهام در برگزاری بازی در ورزشگاه امام رضا

بازی فوتبال: رئیس كمیته برگزاری رقابت های لیگ برتر از برگزاری دیدار معوقه فولاد و پیكان در تعطیلی بین هفته های بیست سوم و بیست و چهارم اطلاع داد.



به گزارش بازی فوتبال به نقل از ایسنا، گرد و غبار خوزستان این روزها گریبان فوتبال كشور را هم گرفته است. همین مساله سبب شده كه مسئولان سازمان لیگ در سالی كه به خاطر برنامه های آماده سازی تیم ملی برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، مجبور به اتمام زودتر رقابت های لیگ برتر هستند در برگزاری و برنامه ریزی دیدارهایی كه به علت پدیده گرد و غبار لغو می شوند با مشكل روبرو شود.

یكی از دیدارهایی كه به خاطر پدیده گرد و غبار لغو شد دیدار فولاد و پیكان در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال بود. در ابتدا قرار بود این دو تیم ساعت ۱۵ روز جمعه ۲۹ دی ماه به مصاف هم بروند كه این دیدار لغو و به شنبه موكول شد اما با ادامه گرد و غبار در اهواز، دیدار دو تیم فولاد و پیكان لغو و به تاریخی دیگر موكول شد. قرار شد كه تاریخ برگزاری دیدار معوقه فولاد و پیكان متعاقبا اعلام شود.

سعید فتاحی در گفت وگو با ایسنا در پاسخ به این سوال كه آیا تاریخ دیدار معوقه فولاد و پیكان مشخص شده است، اظهار داشت: در حال بررسی برای مشخص كرد تاریخ دقیق دیدار فولاد و پیكان هستیم و در ایام آینده تاریخ دقیق این دیدار را مشخص می نماییم. با این حال دیدار فولاد و پیكان در ۲۶ یا ۲۷ بهمن ماه برگزار می گردد.

به این ترتیب دیدار معوقه دو تیم فولاد و پیكان در تعطیلی دو هفته ای لیگ برتر بین هفته های بیست و سوم و بیست و چهارم برگزار می گردد.

همچنین پیش از این اخباری در خصوص برگزاری دیدار سیاهجامگان و تراكتورسازی در چارچوب هفته بیست و یكم در ورزشگاه امام رضا (ع) انتشار یافته بود. رئیس كمیته برگزاری رقابت های لیگ برتر در پاسخ به این سوال كه آیا این دیدار در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار می شود، اظهار نمود: هنوز تكلیف برگزاری این دیدار در ورزشگاه امام رضا (ع) مشخص نشده است.




1396/11/03
13:24:21
5.0 / 5
4448
تگهای خبر: تیم , فوتبال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۴
فیفا و PES

بازی فوتبال
pesfifa.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بازی فوتبال محفوظ است

بازی فوتبال

بازیهای کامپیوتری